Hey... ik ben van plan een telefoon te gaan bestellen bij http://www.bestekeus.nl/ Iemand die hier slechte (of goede) ervaringen mee heeft?
er staat op de site hun telefoon nummer en het adres waar ze gevestigd zijn. Dit duidt wel op een site die je kunt vertrouwen.maar ik heb er nog geen ervaring mee(met deze site dan)
Dat is natuurlijk onzin... het hoeft helemaal niet riskant te zijn, nedgame ed. vertrouw ik nl volledig (ook niets mis gegaan, of is dat langs me heen geschoten?)
Als je een beetje goedrondkijkt is internet veel beter. Je moet natuurlijk niet bij 1 of andere geocities site gaan bestellen ofzo maar tis altijd veel goedkoper en tot nu toe nooit problemen gehad met ergens iets online bestellen...
ik ook (nog) niet.. internet heb je ook geen last van wachttijden,gezeik van verkopers en je ziet zo of het product er nog is of niet!
Uhmm okee nou graag niet hier offtopic gaan zeuren of *via internet bestellen wel betrouwbaar is* maar graag even ervaringen met Bestekeus.nl posten... Dankjewel [Ze staan trouwens wel bij de kamervankoophandel ingeschreven dus ik denk dat t wel goed is maar toch...]
Ik zou het gewoon bij een winkel doen... mocht er iets kapot gaan etc... is het allemaal stuk makkelijker. Ieder zijn eigen keus, maar dat is mijn mening.