Bestellen bij consoleshop.nl

Discussie in 'Algemeen' gestart door nadian, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nadian

nadian 360 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ej Gasten
    Ik had een poosje terug timeshift ge preorderd bij www.consoleshop.nl en ik kreeg donderdag een PC spel: Hellgate londen binnen. Dit klopte niet dus ik bellen naar consoleshop dat ik het verkeerde spel binne heb gekregen. Kreeg na het gesprek 2 Emails met orders te doen met retourneren, alles op gevolgd (2 dingen geprint, eentje als label op de envalop en een om erin te stoppen) en opgestuurd met verzendkosten. ALLE "moeite" en kosten voor mijn eigen rekening terwijl Zij het verkeerde opgestuurd hebben !. Nu is het dinsdag, en ik heb nog geen email ontvangen omtrend de ontvangst van mijn envalop. Ik besloot te bellen, het blijkt dat zei het spel niet ontvangen hebben en als ze het ook niet zullen ontvangen ze er nix aan kunnen doen :eek: !!! ik wacht nog tot morgen en dan zal ik maar weer bellen :mad: Geloof mij, ik heb alles gedaan zoals het moest, ben zelf echt niet achterlijk ofzo, alles ingevuld en bij het postkantoor opgestuurd met 1,76.

Weet er hier iemand wat ik zou kunnen doen als ze het morgen nog niet binnen hebben ? wat ik dan voor rechten heb ofzoiets. Kheb mooi 56 euro betaald + verzendkosten van retourneren en tot nu toe nog nix in m'n handen !!

BESTEL DAAR DUS NIET (zelf heb ik al vaker wat besteld hiervoor)

Alvast bedankt voor de hulp !

:mad::mad::mad::mad::mad:

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik zou naar Kassa gaan, en Radar er ook gelijk bij halen. Je kan ook je geld terug boeken... alleen volgens mij kan dat alleen binnen 2 weken. Als je aan de postbode hebt betaald valt dat dus al af, wel slechte zaak idd.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina