bestellen via amazon

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door whatever, 19 okt 2003.

1. whatever

whatever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het bestellen van games via amazon? Ivm games die in amerika eerder uit komen dan in europa.

2. Daniel NL

Daniel NL Guest

Ik heb geen ervaring maar wilde wel even melden, dat ze in Amerika NTSC hebben.

Dit kun je alleen afspelen op een Xbox die je daar hebt gekocht, (of je moet een omgebouwde hebben)

Je kan overigens wel naar www.amazon.co.uk (dit is wel PAL, net zoals in Nederland)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    xbox games kan je niet via amazon.com amerika bestellen ...

4. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games via Play.com bestellen, is in het algemeen goedkoper dan ze hier te kopen en geen verzendkosten.
    Zijn trouwens gewoon Pal games.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :eek: via amazon.
    dan moet je op amazon.nl of de.
    maar de is duitsland dus de games zijn ook duits.
    maar ik zou het niet doen zoek maar een nederlandse shop.
    veel sneller en soms goedkoper...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze hebben het hier over de Amerikaanse sites om de games eerder te bestellen ... maar amazon.nl verkoopt geen amerikaanse xbox spellen ... play.com ook niet

7. shumi

shumi Guest

dus play.com verkoopt gewoon pal spellen?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb play verkoopt play spellen en play verkoopt regio 2 dvd's ... nu ook regio 1 trouwens .... maar let wel er zit geen nederlandse ondertiteling bij de DVD's

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even een correctie wat betreft je opmerking over die ondertiteling. Behoorlijk wat films hebben wel degelijk een Nederlandse ondertiteling. Dit kun je gewoon bij de info van de film zien.

10. whatever