bestellen via amazon

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door whatever, 19 okt 2003.

1. whatever

whatever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het bestellen van games via amazon? Ivm games die in amerika eerder uit komen dan in europa.

2. Daniel NL

Daniel NL Guest

Ik heb geen ervaring maar wilde wel even melden, dat ze in Amerika NTSC hebben.

Dit kun je alleen afspelen op een Xbox die je daar hebt gekocht, (of je moet een omgebouwde hebben)

Je kan overigens wel naar www.amazon.co.uk (dit is wel PAL, net zoals in Nederland)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    xbox games kan je niet via amazon.com amerika bestellen ...

4. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games via Play.com bestellen, is in het algemeen goedkoper dan ze hier te kopen en geen verzendkosten.
    Zijn trouwens gewoon Pal games.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :eek: via amazon.
    dan moet je op amazon.nl of de.
    maar de is duitsland dus de games zijn ook duits.
    maar ik zou het niet doen zoek maar een nederlandse shop.
    veel sneller en soms goedkoper...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze hebben het hier over de Amerikaanse sites om de games eerder te bestellen ... maar amazon.nl verkoopt geen amerikaanse xbox spellen ... play.com ook niet

7. shumi

shumi Guest

dus play.com verkoopt gewoon pal spellen?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb play verkoopt play spellen en play verkoopt regio 2 dvd's ... nu ook regio 1 trouwens .... maar let wel er zit geen nederlandse ondertiteling bij de DVD's

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even een correctie wat betreft je opmerking over die ondertiteling. Behoorlijk wat films hebben wel degelijk een Nederlandse ondertiteling. Dit kun je gewoon bij de info van de film zien.

10. whatever

whatever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij play.com wordt je zeker wel verwacht om met credit card te betalen. Hoe lang duurt het dan eigenlijk totdat spel wordt bezorgd?

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Credit card only ja. Wat betreft de levertijd heb ik tot nu toe altijd alles binnen een week binnen gekregen. Je moet natuurlijk wel even goed kijken of het artikel op dat moment voorradig is. Het enige nadeel is wel dat ieder artikel los verstuurd word. Als je dan veel artikelen tegelijk besteld kan het dus gebeuren dat sommige dingen een dag ofzo later binnenkomen dan de rest.

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil dvd's bestellen van Samurai X en die zijn beschikbaar op amazon.com, met dat de dollar relatief laag staat zou het dan goedkoper zijn dan via andere(europese) sites?
    En wat betreft de verzendkosten??
    Ik heb nog nooit iets besteld via een site dus iemand enige hulp???
    Verder heb ik GEEN creditcard!(die van live heb ik mogen gebruiken van iemand), een andere betalingsmethode is dus noodzakelijk.
    Wie me kan helpen mag gerust pmen of het hier verder zeggen.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallooo...

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoi :)

Iets bestellen van een buitenlandse site als bijv. amazon.com zonder creditcard kun je eigenlijk al gewoon vergeten. Maar waarom daar iets halen als je het misschien ook dichter bij huis kunt vinden. Kijk eens op deze belgische site www.archonia.com en je vind er een dvd box, losse dvd's, een soundtrack, t-shirts, artbooks en actionfigures van Samurai X. Je kunt hier overigens gewoon met geld overboekingen betalen. Let er trouwens wel op dat het NTSC dvd's zijn en je dvd speler dat wel moet ondersteunen om het te kunnen afspelen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bedankt voor die website GR.
    Staat erg veel leuks op. :cool:

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Of Bol.com :) (Kun je per acceptgiro betalen.)

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dat doet mijn xbox niet zeker? :{

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee, daar kun je alleen maar PAL dvd's mee afspelen. Op de site die Xmaster aangaf (www.bol.com), vind je onder Kenshin nog wel drie dvd's die wel in PAL zijn, maar de box sets ben ik tot nu toe alleen nog maar in NTSC tegengekomen.

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok, maar weet niet als die echt goed zijn.
    Bij de eerste staan HEEL goeie reviews maar bij de twee andere niet.
    Er zijn nl zoveel dvd's van kenshin, dat k het bos niet meer door de bomen zie.
    Ik had eigenlijk liever een pakket gehad omdat er toch graag veel zo hebben en dat (meestal) voordeliger uitkomt.

Deel Deze Pagina