Bestrijd Japanse gamers in MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Eagle_1, 9 jul 2003.

1. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Bestrijd Japanse gamers in MechAssault

MechAssault is tot nu toe zeer populair bij de Xbox Live-spelers. Het is tevens één van de weinige Xbox-games die het goed doet in Japan. Via een nieuwe update kan je het nu ook tegen de Japanse gamers opnemen.

In het land van de rijzende zon is de Xbox nog niet echt doorgebroken. De console moet het qua populariteit afleggen tegen bijna elke andere console die verkrijgbaar is op de Japanse markt. Van de alle Xbox-games op de Japanse markt is MechAssault één van de populairste.

Dat is niet zo vreemd gezien de fascinatie voor grote oorlogsrobots die heerst onder veel gamers in Japan. Tot nu toe was het voor Europese en Amerikaanse gamers niet mogelijk om Japanse spelers uit te dagen en andersom. Via een pas uitgebrachte update is dat nu wel mogelijk

Bron: gamez.nl

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat niet dezelfde als deze

KLIK

wel lachu om met die japaners te gamen lijkt mij. Maar je verstaat ze zo lastig

3. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we hopen dat er een soort virtuele oorlog onstaat. Zodat die jappanners masaal xboxjes gaan kopen om onze asses te kicken.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gaat meteen de update downen .. ik heb altijd al een jap willen beaten .. Nu nog met Tekki!

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me op zich wel leuk tegen Japanners spelen. Maar dan moeten ze natuurlijk niet de hele tijd praten in het Japans dan wordt het na een tijdje best iritant op aan te horen.

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    (oftewel: insgelijks)

Laatst bewerkt: 11 jul 2003

Deel Deze Pagina