Kan iemand mij vertellen welke knop nou wat doet in DOA3? Ik heb er wel een paar door, maar meestal blijft het bij zo snel mogelijk op alle knoppen raggen, zonder echt een plan te hebben wat je gaat doen...
Mag ik weten waar jij die demo cd's vandaan haalt? maar ff over je vraag uhh geel(y)=slaan rood(b)=schoppen blauw(x)=blokken als de tegenstander bv. midde slaat moet jij midde na achter duwen en x dan neem je de move over en krijg je zon vette overname groen(a)=doet gooien rechter trigger=combo move per menneke verschillend. Tip voor sommige moves is het fijner om snel over te schakelen naar de analoge sticks bv. bij draai moves.
X=blokken (van je tegenstander af en X = counter) Y=slaan A=gooien (eigenlijk combinatie van blokken en slaan X+Y) B=trappen
Ik heb mijn Xbox bij de Mediamarkt gekocht, toen kreeg ik er een demo cd bij. Als je wat tijdschiften-winkeltjes afzoekt dan vind je misschien de USA of de UK versie van het officiele xbox magazine, daar zit ook een Demo cd bij. www.officialxboxmagazine.co.uk Ik weet niet of de USA cd's in een europese xbox werken. Zo'n blad kost wel iets van 14 euro, dus je kunt dat beter bewaren voor een nieuw spel denk ik. Zijn de moves nog anders wanneer ik er ook een richting bij gebruik van een van de thumbsticks?
hmm ik weet niet welke characters dr in die demo zitten maar als je op start drukt krijg je bij de volledige doa3 een movelist anders kun je ff de movelist opzoeken op: http://doa3.fateback.com/ en die shoulderbuttons zijn gewoon combinaties van de xyab knoppen
Wat trouwens bar kut is is als je dus bax doet hij dus bij tagt ook wisselt en trouwens de witte knop geeft ook een lekker power blow dus mag je ook vaak gebruiken
Ga naar de 'Sparring Mode' en druk op [Start]. Vervolgens 'Exercise' en daar spreek 't wel voor zich...(Special Moves verschillen per character...)