Besturing DTM 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Seda, 19 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lezen, nu! Besturing DTM 2

L.S.

Zal wel al een threat zijn geweest over dit onderwerp, maar aangezien ik te lui ben om te gaan zoeken maak ik ff deze threat aan. En nee, dit kost minder energie dan lopen zoeken, en ja, ik ben een mongool.

En nu even ter zaken.
    Wat ik mij dus afvraag is of de besturing van dtm2 verbetert is ten opzichte van deel 1. En ga nu niet beginnen over de pc versie want daar heb ik nix aan. Ik vind die namelijk ( al rij je met dtm bakken) veel te digitaal! Formule Ford daarintegen vind ik al een stuk beter sturen. Laat mij nou even duidelijk weten wat jij van de besturing vindt ( nogmaals: vanj de Xbox versie ) dan weet ik cker dat ik een goede aankoop doe!

Mijn vrienden, bedankt.

Seda

Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de besturing wel relax met de analoge stick. Je kan ook lekker tegen sturen als je begint te slippen/spinnen. Ik heb er iig nog geen problemen mee gehad. En het is een heel goed spel. Voor de race fans een echte must-have!

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    En ik heb geen zin om dit voor je op te zoeken, en wou dan ook alleen even zeggen dat dit wel heel zwak van jou is Seda, zeg dan iniedergeval niet dat je te lui bent om het ff op te zoeken terwijl je zeker weet datdit behandeld wordt.. Lekker aso weer..

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Met die instelling laat ik hem ook zelf zoeken :). Zag je trouwens nog op live (MM3 ) TigerStyle, kon alleen niet joinen want "The game session was nog longer availeble" :{

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Lord_Sander heeft de gelijke vraag hier gesteld

Ik heb de game niet dus ik weet het niet.

@Seda, Als je middenonder bij die draad op 'subscrive to this thread' drukt, krijg je een notificatie als er een antwoord is (op de draad).

Dit topic staat verkeert en wordt hopelijk straks in de andere draad beantwoord.

Wat is slechte besturing? Misschien aangeven wat je niet beviel bij nummer 1? Just a thought

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina