start pakket Met een start pakket bedoel ik een spel, cd om live mee te starten en zo'n microfoontje!
Het Xboxlive starterspakket kan je denk ik gewoon in de winkel halen hoor. Dat stukje over die credit-card in de mail doen ze als voorzorg, als mensen het beschikbaar gestelde pakket niet terugsturen na de beta-test, kunnen ze alsnog het geld inhouden. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.
Zal je gewoon in de winkel kunnen halen denk ik!! Voor die beta test geldt idd dat je je creditcard nr. moet invullen!! Uit voorzorg..
ik denk dat je het gewoon in de winkel kan halen en uit voorzorg vragen ze je creditcard gegevens bij de beta versie van Xbox live.
In amerika is een creditcard ongeveer het meest gebruikte betaalmiddel, in Nederland is hij helemaal niet zo common. Komt er dan ook een secundaire betaalmethode, voor de mensen zonder creditcard. Hier bij ons thuis hebben we geen creditcard, zou dat betekenen dat het niet mogelijk is om aan xbox-live deel te nemen.
naar een jaar niet meer ne..... nee...ik denk dat ze er wel wat op verzinnen... En anders...het kost helemaal niet zoveel moeite om een credit card aan te vragen...kunnen je ouders of jij (als je boven de 18 bent) gewoon via de bank doen...