Betalen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door remco320, 3 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Beste mensen, k ga voor het eerst via marktplaats iets betalen :confused: omdat de kerel waar k het vanga kopen in Limburg woont. Weten jullie wat daar de beste manier voor is?? k wil namelijk wel dat me geld aankomt en dat k cker weet dat k mijn pakketje ook krijg. K zat zelf te denken aan de helft vooraf en de helft nadat k het pakketje heb gekregen. Als jullie andere ideetjes hebben hoort k het graag _O_ _O_
    Many thnx *)

2. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja...marktplaats is altijd in goed vertrouwen. Als ik wat verkocht (versterker voor 450 euro) moet je wel wat afspreken.
    Kleine meuk als processoren enzo die stuurde ik gewoon op als ik het geld op mijn rekening kreeg. Ook andersom vaak......

3. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via de bank.
    Je maakt geld over op zijn rekening, hij kijkt of het erop staat en hij stuurt die game op.
    Moet je wel tegen hem zeggen dat hij het aangetekent moet versturen, oplichten op marktplaats gaat veel makkelijker dan hier, op Xbazar.

4. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruikelijk is dat je het gehele bedrag betaalt en dat daarna pas het pakketje wordt opgestuurd. Maar je kunt met de verkoper natuurlijk ook andere afspraken maken. Maar wees niet te paranoide! ;) Dit soort deals gaan gewoon (bijna) altijd goed. Ik koop vanover de hele wereld en heb nog nooit een pakje niet ontvangen. *)

Beste manier om te betalen is binnen Nederland overigens gewoon met een overschrijving via de bank. Heb je ook meteen zijn/haar gegevens als er wel iets mis mocht gaan. :{

5. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Many thnx allemaal
    K denk dat k hier wel wat mee kan, helaas zullen er wel een aantal euries verzendkosten bij komen want het is wel een groot pakket maja dat moet maar

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    als ik jou was zal ik het ondertekent doen, kan je nooit gezeik krijgen dat het nie is aangekomen;)

7. DarkScorpion

DarkScorpion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel tegen hem zeggen dat hij het aangetekent moet versturen, oplichten op marktplaats gaat veel makkelijker dan hier, op Xbazar.

nou laats heeft iemand het bij mij geflikt...
    ik had een deal gemaakt met hem (morrrowind GotY tegen Ninja Gaiden)
    dus ik had het spel opgestuurd, hij zou hem ook opsturen.
    lees ik pasgeleden in een van zijn posts: Morrowind GotY is binnen!!!!
    Ik stuur een pm naar hem om te vragen of hij mijn spel al binnen had.
    zegt hij: nee ik heb hem nog niet binnen.
    daarna stuurde ik nog een mailtje dat ik gelezen had dat hij hem wel binnen heeft,
    daar heeft hij nu nog steeds niet op geantwoord....

hoe moet ik dit aanpakken want ik ben wel een goed spel kwijt en ik heb er niks voor teruggekregen.

groetjes,
    Alex.

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is moeilijk op te lossen, je bent opgelicht... Veel doen kan je helaas niet, je kan naar hem toe gaan en hem in elkaar slaan zeg maar. Je kan nagaan of hij hem misschien niet echt binnen heeft gekregen, je kan zijn status op xbw even nakijken, of hij wel te vertrouwen is. Heeft hij meerdere deals hier gehad met bekende personen? Of is het een groentje? Als hij meerdere deals heeft gehad zou het nog wel is kunnen zijn dat er iets op de post fout gegaan is. En TPG bellen. Maar als je echt opgelicht ben, kan je alleen maar balen, en dat is het risico.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa, heb ook deal met djno, alleen omdat ie nogal nieuw is en niet al te veel aan interpunctie enzo doet, w8 ik eerst maar totdat zijn spel binnen is

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dit is dus niet iets voor xbw. Marktplaats vragen moet je daar maar stellen. Tevens zijn er al goede (dubbele) mogelijkheden gegeven en kan deze dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina