1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    howdy peeps....beuk dacht laten we iets nieuws proberen.
    zelf ben ik naast de herrie uit de speakers gek op alles wat op 2 wielen rijd.
    aangezien de gemiddelde leeftijd hier zo rond de 15 tot 20 jaar is zijn er genoeg mensen die helemaal wild zijn van hun scooter of al zijn begonnen met hun motor rijbewijs.

    zet in deze thread maar alles wat je kwijt wilt van je favoriete vervoermiddel(zolang het maar op 2 wielen rijd lol)
    ik zal zelf beginnen met wat links te plaatsen van de motorfietsen die beuk bestuurd heeft,waar ik vreselijk veel plezier mee gehad heb maar ook ooit vreselijk mee op zijn bek is gegaan :mad: ....juist dat gebeurd ook wel eens.

    mijn eerste fietsie------- http://www.fortunecity.fr/mans/vitesse/6/yamtrxcotar.jpg
    mijn 2de en 3de fietsies(de eerste xjr werd volledig aan puin gereden door een achterop komende auto terwijl beuk stil stond voor een verkeerslicht) --------- http://www.yamaha-motor-europe.com/page.cfm?pageID=62955
    en mijn toekomstige motorbike....eind dit jaar begin 2004
    :)
    http://www.motorcycledaily.com/06december02hondacb1300.html
     
  2. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Zeer Relaxen Fietsjes ja
    heb zelf een crossmoter
    niet dat jou dat boeid denk ik
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    damnz.. ik moet wachten tot me 21e - dan krijgt ikke een Harley

    *gaat alvast baardje sparen en veel zuipen voor een bierbuik :+
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    lol waarom niet joh.
    het lijkt mij juist wel kicke een stukkie ramme op een crossmotor.
    heb ik eigenlijk nog nooit echt gedaan door de metersdikke bagger:+ .
    wel eens op vakantie in griekenland en op tenerife wat gecrossed met een xt'je van yamaha(huurmotorfietsie) en op een quad maar nooit op een echte baan ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er over na te denken om een Kawasaki AR-50c (brommer) te kopen
     
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    1ste. Ik ben ooit begonnen met een dj'tje, ik heb er meer geklooi aan gehad dan plezier.

    2de. Toen heb ik wel 2 weken lang een aprillia gehad weet niet meer welk merk.

    3de. En op 't laatst van het rijtje had ik eindelijk mijn droomscooter waar ik zo lang op gewacht en gespaard had, een Aprillia DITECH zo'n eentje die je met de gameboy moet opvoeren.
    Wat was ik trots op die scooter liep snel, zuinig en zag er zeer mooi uit. Ik ben nog al gek met lampjes en die dingetjes (net zoals sommigen op hun xbox) dus er zaten ook redelijk veel van die lampjes in. Maar iig van die scooter heb ik ook maar 2 maand kunnen genieten want iemand vond hem nodig om te stelen. Na 3 kwart jaar kreeg ik 'm gelukkig weer van de politie maar toen had ik al een auto gekocht. Daarna heb ik besloten om de scooter weer op te poetsen en te verkopen en de auto ook. Van dat geld samen heb ik weer een auto gekocht. Nu heb ik niks meer wat 2 wielen heeft, en een motor wil ik sowieso niet want ik kan me met een auto al niet inhouden.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol ach wat is inhouden...je geeft immers zelf gas.
    beuks zijn snelheid record staat nu op 265 kmph.
    amsterdam groningen binnen 1 uur en 10 min met tankstop ertussen 8) .

    de snelweg leek wel een fietspad zo smal met zo'n gang.
    levensgevaarlijk......maar het gaf wel een kick.
     
  8. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Nooit gedacht aan een Hayabusa? Die wil ik op mijn 21 gaan berijden 8)
     
  9. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn baas heeft zo'n eentje. echt super ding. de 1e motor die 300 grens haalde zei hij
    als hij hem even 'showed' zou je beter enige afstand moeten nemen of wat geluidskapjes op8)
     
  10. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Yah, Dark Rider rijdt ook met een Hayabusa dat ding die goser reed met 300 over de snelweg heen in de spits. Mooi dingetje ontzettend mooi design.
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb zelf geen motor/scooter (15).
    maar me pa heeft er wel 2 ik zal er wel ff een pic van plaatsen

    Honda 1100 XX blackbird
    [​IMG]

    En deze maar die heeft geen motorblok..8)
    [​IMG]
    Tis niet een echte motor maar je hebt er wel een motorrijbewijs voor nodig!
     
  12. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    met 300 in de spits? :cool:

    lol,vergeet ik toch wat;
    Heb hier in de tuin een Yamaha Dragstar staan...rijdt super,maar is natuurlijk geen racemonster....
    Helaas heb ik me rijbewijs nog niet,dus ik moet nog ff op 4 wielen blijven...maar achterop is ook relaxt
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    de kawasaki zzr 1100 was de eerste motor die de 300 kmph grens haalbaar maakte.
    de honda blackbird die hier boven staat grenst ook tegen de 300 aan.
    1100 cc met 164 pk.....sterrrrrrrrrrk blok en rijd als een kanon.
    waar ikzelf ook een tijdje over heb zitten dubben was de aankoop van de honda cb 1100f x eleven.
    http://www.motosecure.be/wallpaper/pages/Honda X11_jpg.htm
    zelfde frame en blok als de blackbird alleen dan helemaal naakt.....ben namelijk niet zo gek op al die kuipen en tupperwarezooi op een motorfiets.
    zo hard als je durft....knie aan de grond......en baksteen in je mond...struik in je kont....niet vallen dus 8)
     
  14. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    yaah dat is een erg mooi bakkie Beuk, ik hou zelf ook van lekker simpel en dynamisch. Mooi bakkie hoor....*vroem
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    woei....ik vergeet bijna mijn belangrijkste...en op het moment mijn enige tweewieler te posten:{ .
    hij staat altijd voor mij klaar.....rijd door weer en wind.....start elke morgen in een keer.....brengt me overal waar ik ga.......gaat van nul naar 65 in 5 minuten,wind mee,berg af,op de maan.........rijd het beste volgas door het rode verkeerslicht via de stoep.
    waar heb ik het over..........jawel beste kijkbuiskinders,het is mijn trutteschuddertje,mijn trilplee op wielen, de peugeot fox.
    http://www.nicos-rentals.gr/foto/fox.html
     
  16. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Lol...
    Maar ik heb nu een 80 cc Crossmoter
    en een 80 cc Quad die ik nu aan het opknappen ben
    ik heb namelijk veel met die quad bij mij thuis gereden en de banden zijn nu naar de filepeinen (kapot)
    dus ik bellen naar zo'n banden zaak
    Kreeg ik te horen dat 1 band 90 euro kost nou toch maar 4 genomen:eek: verder ben ik de uitlaat nu aan het schuren
    die ga ik daarna weer spuiten want er zat veel dikke roest op.
    liep trouwens ook nog 1 liter benzine uit ongeveer:eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2003
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    kheb wel een stukje 200 8er op gezeten (1100 blackbird) fuck man...ik vloog er bijna vanaf!!!! :8
     
  18. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit fietsje rij ik nu rond
    [​IMG]

    en ik hoop over 3/4 maandjes op deze rond terijden
    [​IMG]
    [​IMG]

    edit: of een andere aerox want de Jaguar versie is moeilijk tevinden 2e hands
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ken wel een aantal motorijders maar vind motorrijden zelf doodeng. Je kunt zo makkelijk doodgaan als je valt :-o

    Wel heb ik net als an dat filmphje gezien van de ghost rider die met 300 door het publiek scheurt.. heel stoer maar echt gevaarlijk.
     
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    off-topic

    En zou je er ook misschien een link van kunnen neer zetten ??

    En nu weer on-topic verder;
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina