1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    het blijft uit je doppen kijken en hopen dat de rest van de weggebruikers dat ook doet.
    ook al let je zelf nog zo goed op,er hoeft er maar eentje tussen te zitten die je voor je sodemieter rijd.
    ik heb het zelf verleden jaar mogen meemaken dat ik werd aangereden op mijn motorfiets.

    ik stond bijna stil voor een op rood staand verkeerslicht toen ik plotsklaps in een baan om de aarde werd gelanceerd door een achterop komende auto.

    door de stuiter sloeg ik met me linker arm zijn voorruit eruit en rolde over het dak om daarna ergens in de struiken weer overeind te krabellen.
    mijn motor was helemaal krom gebeukt door die plant in die auto....meneer had mij niet zien staan.
    de auto waar deze vakman in reed was ook helemaal verrot.
    door de klapper lag zijn rechtervoorwiel eraf en kon zelfs zijn rechterportier niet meer open.
    de snelheid waarmee ik geraakt ben weet geen mens maar lekker is anders kan ik je vertellen:mad:

    schade was dus gellukig alleen maar aan het ijzer en niet aan me lijf.
    je vervloekt de dag dat het gebeurd maar je weet niet half hoe blij je later bent als je beseft dat je niks hebt opgelopen.

    tip van beukie.....let verschrikkelijk goed op op je scooter/motor whatever,en ga er gewoon van uit dat de doorsnee automobilist je niet ziet.
    veel mensen in de auto hebben het veel te druk met andere dingen dan rijden namelijk:de post doornemen,opmaken,scheren,de krant lezen,bellen(niet handsfree),ontbijt met complete thermoskannen koffie naar binnen werken en zelfs fimpjes kijken op hun o zo mooie dvd navigatie systeem.
    ik zie elke dag in mijn werk dit soort idiote dingen aan me busje voorbij trekken,en dit soort mensen hebben dan ook waarschijnlijk hun rijbewijs gehaald bij 3 regenjassen uit de hema,of op bon bini beach zolang ze binnen 100 meter geen hagedis dood rijden.

    ontopic....een leuk motorfietsje
    :9
    http://www.thebikesite.com/images/gallery/suzuki/bking/B-KING_1600_1200.jpg
     
  2. Daar heb je cker helemaal gelijk in beuker maar ook op je fietsie word je zo voor je sokken gereden Zaterdag reed ik dus gewoon helemaal op de goede kant van de weg enzo komt er opeens een debiel de hoek om kijkt niet goed uit zn doppen en rijd zo mn achterwiel plat, sleept ie die fiets nog ff 5 meter mee en toen stopte die pas ik kreeg de schrik van mn leven maar ik was wel snel genoeg van mn fiets afgesprongen. Mn fiets was helemaal naar de klote stapt die gast uit die auto zegt ie "ja sorry man ik zag je niet ik vind het echt klote voor je" daarna stapt ie in en rijd weg ik %%&*&+)(*()_&*^%$$ boos en schelde nou heb ikw el zn nummerbord gezien en ben naar de politie gegaan die gast krijg een dikke bon en moet mn fiets vergoeden!
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    lol als ze hem te pakken krijgen weet ik zeker dat hij voor moet komen voor het gerecht.
    doorrijden na een aanrijding is mega strafbaar dus dat was niet erg slim van die dude.
    succes met je fiets:+
     
  4. ik vin het wel zielig voor mn fiets eigenlijk want hij was net nieuw weetje zo'n 800 euro kostende gazelle met 5 sloten erbij anders word ie gepikt maar die fiets was echt helemaal verrot frame ook helemaal verbogen duz die gast kan 800 euro van zn bankrekening afschrijven het enige was niet beschadigd was was mn bel

    Nog zo'n leuk verhaal ik was naar de bios geweest in delft met mn vrienden en kom ik uit die bios zie ik zo'n buitenlander staan over mijn mooie nieuwe fiets gebogen en hij haalt wat uit zn zak ik en mn vrienden eropaf en ja hoor het 1e slot was al door (hij stond vast met 2 sloten nou toen hebben we hem toch wijsgemaakt dattie gauw weg moest weze anders zouden we hem ff naar de politie begeleiden duz hij rennen jonge maar als je gewoon in delft fietsst weetje zie je overal doorgeknipte sloten liggen echt niet normaal

    verhaal no 2: een vader van mn vriend had een giant mountainbike was iets van 2 jaar oud hij had hem in zn achettuin gezet en ging nara binnen wilde die hem s avonds binnenzetten fiets weg hij vloeken en d8 nouja zomaar van dat achterplaatsje gestolen dus hij een nieuwe gazelle mountainbike kopen en hij d8 ik ga hem gelijk ff verzekeren hij dus nara zn verzekeringskantoor gefietst en zn fiets daar op slot gezet hij daar naar binnen en gata formulieren invullen op de 4e etage ofzo kijk ie uit het raam WEER ZN FIETSWEG hij had hem nog geen half uur of alweer weg nog niet verzekerd enzo dus hij BOOOOOOOOS zo zie je maar de brutaliteit van de wereld het word echt steeds gekker
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2003
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    heel lullig allemaal maar laten we het wel een beetje ontopic houden.
    dit is helaas geen opsporing verzocht:+ .
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hayabusa move over?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    "This is the wild one. Imagine a 500-horsepower Viper engine on wheels. No chassis or body, just wheels. That’s the Tomahawk. Wolfgang Bernard, outfitted in the requisite leather jacket, drove this concept onstage.


    This 4-wheel motorbike is a mechanical sculpture, with nothing but outrageous performance in mind. Weighing only 1,500 lbs., the Tomahawk can reach 60 mph in just 2.5 seconds. Top speed is estimated to be around 300 mph, but that hasn’t been verified. Yet. When Dieter Zetsche, president and CEO of the Chrysler Group asked if the automaker would ever produce this vehicle, the response was “We might,” which is more than many other automaker execs would have granted."

    voor de rekenkundige 300 mph x 1,609 = 482,7 .. hehe ok nog niet confirmed :)

    alleen moet je volgens mij geen bochie's met dat ding maken aan de voorwielen te zien :)
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    haha ja ik had hem ook al gezien deze.
    het 10 cylinder motorblok komt uit een chrysler viper.
    er is trouwens al mee gereden ergens in amerika op zo'n malle zoutvlakte.
    snelheden van ruim boven de 400 kmph zijn er mee gereden en daarom ook de gebruikte banden massief en niet gevuld met lucht of stikstof.
    er is nog geen conventionele motorband die bij zulke snelheden heel blijft.
    vering uit de banden was geen vereiste...zo'n zoutvlakte is zo glad als een biljartlaken.

    hier weer een piccie van mijn toekomstige rosapparaat.
    http://moto34.free.fr/PhotosNews/newCB1300/CB1300ecran.jpg
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep is het aluminium blok van de viper.. Waanzinnig die gasten :) hehe maar toch zou ik hem wel graag willen hebben.. :)
    Iets zegt me wel dat als ie al echt uitgebracht gaat worden ie verschrikkelijk gedowntuned wordt..

    Heb overigens ooit een stuk gelezen van een gast die een trike had gemaakt met 2 messersmidt motoren erin.. kleine 3000 pk :) hij vertelde er wel bij dat ie nooit vol gas ging omdat ie dat niet durfte lol..

    Mooi motertje trouwens beuker..
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    de link die ik al eerder plaatste was ook van zo'n concept bike.
    of het ooit echt in productie gaat weet geen mens.
    wat de grote merken doen is dat er op belangrijke beursen zo'n demo staat om de reactie van het grote publiek te peilen.
    http://www.bking.prv.pl/
    hier staan nog veel meer pics van de b king...wel in een wat vreemde taal lol 8) maar het gaat om de foto's.

    ook de b king zal terug getuned moeten worden.
    de 1300cc motor die erin hangt is van een hayabusa afkomstig maar wel met een supercharger erop....een hele vette turbo dus.
    het vermogen bedraagd nu zo'n 250 pk aan het achterwiel.

    wat ook leuk is is dat je de motor moet starten met je vingerafdruk die je van te voren moet inscannen.
    wil iemand de motor stelen dan verbind de alarm installatie je door met je mobiele telefoon waarna jij via een speaker in de motor de druk bezig zijnde boef een hartig woordje toe kan schelden......en dit is geen geintje8) want het zit er echt op.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  11. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    [​IMG]
    Hier kan je dus echt niet relax op rijden
    nog niet over het sturen gesproken :{
     
  12. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    ziet er lekker uit die v-max!!

    Honda goldwing is ook leuk...alleen de prijs wat minder!
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    wil je iets geks dan denk je snel aan iets amerikaans.
    welnu,de amerikanen zijn eigenlijk heer en meester in het wij hebben de grootste theorie.
    en dat klopt gek genoeg ook bijna altijd dus ook met dit apparaat.
    http://www.letsride.com.br/images/BossHoss_jpg.jpg
    de bosshoss....een orgel ontwikkeld in amerika,door amerika.
    compleet gekkenhuis op wielen met soms een cylinderinhoud van 8200 cc en een pk'tje of 500.

    nieuwprijs ongeveer in euro's 100.000.....kassa8) 8).
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  14. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    kost die vrouw 100.000???? 8)8)

    maar ik zie het niet goed of ie mooi is mar hij zit er zoverik et kan zien wel relaxt uit!!
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    zij zit erbij om de motor aan te duwen,of als je dorst heb jouw een biertje te brengen.
    ja voor een ton krijg je ook wel wat he:+
     
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een mooi motortjes 8) 8) 8)

    3 x raden wat ik nu als bureaubladje heb.....

    [​IMG]
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    da's pas een chopper...jezus!! Ik wil dat geluid van dat ding weleens horen...:9

    vroemm!! vroemm!!
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh.. volgens mij kost een Boss 80.000 gulden.. dan heb je wel het standaard model.. Er is overigens een mooiere nog .. gebaseerd op de oude indian modellen..
     
  19. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag hoe kan het dat door een uitlaat een scooter sneller gaat??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina