1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik hoop met een paar maandjes mijn rijbewijs te halen en wil dan natuurlijk een leuke bike kopen :D
    Wat is leuke beginners bike van rond de 600cc en 2000euries?
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwah aangezien je niet meer 25KW hoeft zal dat bij jou niet veel problemen opleveren. Een wat oudere CBR, Fazer of Bandit is denk ik wel leuk als opstapbike.
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je voor 2000 E een CBR kopen :confused: :eek:
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jah tuurlijk kan dat, heb je natuurlijk niet een splinternieuwe maar 1 uit 87 ofzo:
    [​IMG]
    Toch best leuk inderdaad!
     
  5. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwah moet ook wel rond de 90 kunnen zolang ie niet op 25kw hoeft te staan, want dat maakt het vaak duur.
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat mooier is voor 2000 euro vind ik een yamaha FZR 600. Die oude CBR's vind ik er veel gedateerder uitzien.

    /edit: Bijvoorbeeld: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ooh nice, sign me up for one :D

    Ik ga nu lekker een beetje dealers langs en op marktplaats rondkijken, alle suggesties zijn welkom ;) hvoostende@gmail.com
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, was ff vergeten dat het eerst FZR ipv Fazer was :+ Nja als ik ooit wat leuks tegenkom mail ik je wel.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    dit is een amerikaan.

    de huricane is nooit in nederland gevoerd,en als je zag rijden waren het bijna altijd 1000cc's.
    als ik deze pic bekijk lijkt mij dit geen 1000 maar idd eerder een 600....je blijft lachen met dat internet want je komt echt van alles tegen zo :).


    succes met de jacht naar je nieuwe aanwinst hantheman.
     
  10. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    yo dudes ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar een (eventueel nieuwe) 125cc moto (mag crosmoto zijn) voor een prijs rond de 1200/1300 euro... Zal ik dit vinden voor deze prijs? Ik heb namelijk al even gezocht en kwam dit tegen voor 1250 euro (nieuw!!)
    klik
    is shineray een goed merk? en mag je met zo'n crossmodel ook gewoon op de baan rijden?

    ik heb opt moment deze scooter en verkoop hem voor 1250 euro, perfecte staat.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  11. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Als een kind in een snoepwinkel..

    [​IMG]


    [​IMG]

    Leuke middag gehad in MotoZoom (Utrecht).. Vriend van me werkt daar en zei dat ik echt een keertje wat moest komen passen..
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Stoere outfit hoor :D heb je nog wat daadwerkelijk gekocht?
    Ik moet zelf ook nog jas broek en helm ;)
     
  13. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niets gekocht.. kwil heel graag een RS50 overkopen van een vriend van me...alleen me ouders zjin het er heeeel erg me oneens..:mad: Heb maar twee punten waarop ik speelruimte heb.. namelijk de integriteit van de argumenten van mn ouders..en het feit dat mn moeder zei "Ik wil dat je goed weet dat we dit op dit moment absoluut niet gaan doen"...

    ..op dit moment..

    Very little hope...


    Apex

    P.S. Als ik iets koop dan is het waarschijnlijk alleen het jack:) Lijk je lekker breed door.. en kben van mezelf ook niet erg sprieterig..dus das positief :D
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    om eerlijk te zijn heb ik meer vertrouwen in je scooter dan in dat koreaanse/oostindische slagroom kloppertje...........heb er nog nooit van gehoord :confused:

    voor de prijs hoef je het niet te doen....1250 euro voor een nieuw 4 takt crossertje is geen geld........maar of je echt hiermee nog enigzins kwaliteit in huis haalt betwijfel ik.
    hou er ook rekening mee dat dit ding waarschijnlijk niet op kenteken is te krijgen dus op de openbare weg mag je er niks mee plus je moet een motorrijbewijs hebben(had je die al by the way???)

    tis geen geld..........maar wil je mijn menig horen............ik zou mijn vingers hier niet aan branden.
     
  15. MoBsTa

    MoBsTa Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnekort of een Aprilia RS 50 of een tzr 50 (yamaha) aanschaffen. Kzit nog een beetje te twijfel |:- . Maar ik vroeg me af of je ze zo kan aanpassen dat het geluid iets lagers is, dus wat meer bas en minder gepiep ;)
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me niet.. maar heb ze allebei wel 's gehoord.. vind ze niet eens zo heel erg 'stofzuigerig' klinken..

    Alleen bij die rs lag er 74 cc onder.. dus dat zal ook anders klinken dan normaal..

    Apex
     
  17. MoBsTa

    MoBsTa Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm

    Nou die RS heeft ook een 70 cc blokkie. Anders gaak maar ff luisteren misschien dattie beter klinkt dan een 50 cc.

    Zou een ander pijpie ooknie uitmaken?
     
  18. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben absoluut geen ervaringsdeskundige, maar ik denk dat het geluid dan vooral harder wordt en niet zo gek veel lager..als je laag wil.. koop dan een rsv mille r :p
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    deze thread gaat dicht boys and girlies............time to move to part 2.
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En deel 2 kan je hier vinden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina