Beveiligingscertificaat verlopen (?)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door maXiman, 21 nov 2006.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg bij een aantal sites en ook mijn NOD virusscanner een vage melding het beveiligingscertificaat verlopen is?

Na op ja gedrukt te hebben, laadt de pagina niet (ik kom niet in mijn gmail-account terecht.)
    Na op nee gedrukt te hebben, stopt de pagina met laden en geeft hij het bekende witte scherm.
    Na het klikken op certificaat weergeven kan ik op certificaat installeren drukken, heb ik gedaan en ik krijg de melding dat het certificaat importeren voltooid is. Toch krijg ik steeds het hetzelfde?

Anyone?:confused:

2. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al verholpen :)

3. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verholpen :) Datum@2007 ^^

/Alles doet vaag.

4. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Die melding komt niet van NOD32 maar van IE/Firefox zelf. Wanneer een website een beveiligde omgeving gebruikt (herkenbaar aan de S in https://) dan moet deze een certificaat hebben waarmee de browser kan verifiëren (via een andere website als VeriSign Trust die certificaten uitgeeft) of de server inderdaad beveiligd is. Is dit certificaat niet aanwezig of verlopen dan wordt de melding getoond die jij ziet. Normaal gesproken als je de melding accepteert dan ga je gewoon verder.

Weet niet of je hier nog wat aan hebt maar je moet het dus niet in NOD32 zoeken ;)

5. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is al verholpen:) Tijd stond 1 jaar verder 8)

Deel Deze Pagina