Beweging binnenin Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Enforcer, 29 jan 2006.

  1. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn Xbox360 kantel hoor ik iets loszitten... Mijn 360 doet het echter perfect en ik vraag me af of dit iets is om me zorgen over te maken.
    Alvast bedankt!
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Terwijl hij aanstaat of als hij uitstaat? Zit er een disc in? Bij mij maakt de hdd een geluid als ik hem beweeg als ie uitstaat, maar het kunnen dus meerdere dingen zijn. Zolang je 360 goed werkt zou ik me niet druk maken ;)
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een balletje wat zorgt dat als je xbox360 verticaal of horizontaal staat je lampjes op de RoF op de goede plaats branden. voor als dit niet duidelijk is: Als je je 360 racht op zet, en je hem aanzet met de controller zie je linksbovenin het lampje branden van: "controller 1 staat aan". als hem UITZET en je hem vervolgens plat legt, dan brand het lampje als je hem met de controller aan zet nog steets links bovenin en niet links onderin zoals je zou denken.
    als dit nog niet duidelijk is probeer het dan zelf maar en je merkt wel wat ik bedoel :+
     
  4. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de situatie terwijl hij uitstaat. Beweeg mijn 360 zowiezo niet terwijl hij aan staat. Misschien komt het omdat de HDD niet goed vast zit, hoewel me dit erg sterk lijkt. Krijg die HDD trouwens niet los, als ik op die knop van de HDD druk krijg ik hem niet los...:eek:

    EDIT: Klinkt als een erg goede verklaring van dit hele fenomeen! Bedankt, hoef ik met geen zorgen te maken.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Knopje op de hdd indrukken en met de andere hand de hdd eruit halen. Dat is volgens mij de manier om de hdd eruit te halen :)
    Van dat balletje wist ik niet maar klinkt erg logisch :9
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien heb je last van ongedierte, ik heb ook wel eens dingen in mijn xbox gehad:+
     
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook al oppgemerkt dat er iets bewoog in mijn xbox, maar aangezien alles perfect werkte dacht ik dat het wel goed was zo. Maar door de post van snike ben ik wel wat gerust gesteld ^^
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    jah bij mij beweegt ook iets om precies te zijn bij de dvd drive maar heb veder geen last daarvan gehad is denk ik normaal.
     
  9. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    same to me
     
  10. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    yup dat is bij mij idd ook, wel mooi dat ik de oorzaak nu weet, altijd gedacht dat er een los schroefje in zat ofzo.
     
  11. basovich

    basovich Guest

    kan best dat er wat inzit maar je moet hem echt NOOIT kantelen als hij aanstaat want dan kan ie crashen en dan kun je fluiten naar een nieuwe 360.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat er gebeurt is een dooie Cd, en volgens mij gaat je 360 daar niet van kapot.. alleen de CD.
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.886
    Leuk Bevonden:
    9.270
    misschien hoor je de bugs van de 360 wel erg letterlijk
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniale quotes topic komt gij in_O_
     
  15. basovich

    basovich Guest

    @ gods gamer

    nja dat zij de verkoper tegen mij ik weet het ook niet..(nog niet geprobeert:p)
     

Deel Deze Pagina