ik heb het vorige deel ook gespeeld en zal hem heel graag (deel2) aan mijn collectie toevoegen! maar het duurt nog wel een tijdje voordat ie komt toch? dacht ergens van midden 2007...
Stond ook wat in over de PU. Dat zijn toch de makers van King Kong? Ik had gelezen dat ze daarmee bezig waren (Deel 2) maar toen kregen ze deze grote opdracht en deden ze eerst king kong.
Letterlijk stond er in de PU dat de volgende game van Michel Ancel geen filmgame zou worden, maar een adventure game. Hij zei dat hij wel ideeen had voor Beyond Good And Evil 2, maar voorlopig wou hij er het niet over hebben. Nou is er dus dit 'gerucht' verschenen en laten we hopen dat dit in de richting op gaat van een bevestiging
Jammer dat de vorige zo slecht verkocht, was echt een supergoede game. Hopen dat hij binnekort officieel wordt aangekondigd.
Ik snap niet dat het spel zo slecht verkocht. Wat ik zo raar vond was dat hij binnen een paar maanden al voor 20 euro's in de budgetbakken lag. Toen heb ik hem dus ook aangeschaft.
Ja idd dit was echt een super coole game. Gelukkig is ie niet aan m'n neus voorbij gegaan ! . En het is natuurlijk super dat er een 2e aangekondigd is.
Laten we hopen dat t zo moge zijn BG&E 2... deel 1 was al veel beter dan Kameo ooit is geworden. De 360 heeft echt behoeft aan een goede action-adventure.
Ik denk het wel want aan het eind van de game krijgt die big ook zown virus op zijn arm. Dat ken dus op een vervolg lijden maar door de slechte verkoop cijfer kenne ze hem ook cancellen
al lange tijd geruchten teken de petitie! http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/908103432/m/907107432/p/29
Nou doet hij het ook bij mij, alleen ik dacht dat er een poll of so was, dat was wel makkelijker geweest.
http://www.gamer.nl/nieuws/29709 Een bevestiging van het vervolg op alle next-gen consoles. Kan niet wachten! Eerste game was echt een topper 1e klas. Enige game die ik met de nederlandse taal wel leuk vond...
Als het er ooit van komt ga ik deze game zeker kopen. Deel 1 was super. 1 van de beste spellen ooit. Deze game was zelfs zeer grappig in het Nederlands. Kijk erg uit naar een 2e deel.