[Beyond Good and Evil] Fabriek

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox-freack, 24 jun 2004.

1. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyy iedereen,

kheb juist een nieuw spelleke gekocht Beyond... tralala en ik zit van in de fabriek.
    Tgaat als volgt: ik kom juist in een groooooote zaal en als ik een beetje verderloop komt er een groen monster aan gesprongen ( een groene, zoals ik al zei, met 1 oog ) , da varken wil op hem springen met die laarzen maar dat monster pakt hem. telkens ik em wil aanvallen springt em eel ver weg en spugt ij groene bollen naar mij en komt hij terug...
    Hoe versla ik dit afschuwelijk monster??

Alvast bedankt!

Grtz, McColanis (xbox-freack)
    ----------------------

2. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    schiet met je disc-shooter (weet niet hoe dat ding heet) van die discs op hem van afstand. Dan blijft hij even stilstaan en dan kan je naar hem toe lopen en hem raken. Doe dit een paar keer en je hebt hem. Succes :)

3. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt! Kzal het proberen, alleen herinner ik me dat als ik zo inzoom moeilijk kan bewegen dus kan ik die groene bollen ook moeilijk ontwijken...

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven proberen, want het is de enige manier om 'm te verslaan. Oefening baart kunst. O-)

5. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    Yess, het is me gelukt na de tweede keer denk ik. Bedankt!
    Maarre, hoe krijg ik die lift aan de praat?
    Ik heb al stroom zien te vinden (ik zeg nu nie hoe, jij weet het wel), en ik heb al twee parels gevonden... (beest en laboratorium) maar nog steeds gaat die lift nie...

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt, McColanis (xbox-freack)
    --------------------------------------

6. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet twee fuses vinden. Dan moet je eerst van die zwaaiende stroomkabels ontwijken. En dan moet je een aantal robots bevechten. Dan zie je zo'n ronde pilaar. En dan moet je die fuses eruithalen. Een aan de voorkant en een aan de achterkant. Succes..

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  7. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps kheb er maar 1tje meegenomen... Is dat erg? Ik ben nu al boven da varken is gevangen en nu zie ik zo twee van die masker-robots (moeilijk te verslaan)

Grtz, McColanis.

8. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Het is op zich niet erg, maar als je de fabriek uitgaat nadat je daar klaar bent, zal je toch eerst die andere moeten halen want anders kan je er niet uit. Maar volgens mij kom je op de terugweg daar nog wel weer langs. Dus je kan nu het beste gewoon verdergaan.

9. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, daar had ik ook last van ik had er maar 1 meegenomen, ben op de terugweg een paar uur aan t zoeken geweest naar die andere fuse (das een zekering toch?) bleek die daar ergens achterin te zitten....|:-

10. Victor

Victor Guest

ook al wist ik niet dat het moest ik nam altijd toch maar even de tweede mee. :D
    toch wel handig van me. O-)

Deel Deze Pagina