[PC] Beyond good and evil probleem

Discussie in 'Games' gestart door DarkAlbino nl, 7 jan 2009.

1. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb zojuist Beyond good and evil opnieuw geinstalleerd.
    Ik wilde hem spelen maar het lijkt of alles fast forward gaat de stemmen lopen ook niet meer gelijk, deze lopen achter. En het lopen gaat echt belachelijk snel alsof je een film vooruit spoelt. Ditzelfde probleem had ik al een keer bij Painkiller maar ik heb hier verder nooit meer naar gekeken omdat ik niet kon uitvogelen wat het was.
    Misschien kan 1 van jullie mij helpen.

Alvast bedankt!

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waarschijnlijk loopt je spel je snel (de framerate dan). Zoek eens op internet of in de opties naar een manier om in het spel de framerate vast te zetten.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hah!! dat probleem heb ik ook!! Ik heb steam al gemailt want heb het zo gekocht en die stuurde me door en hun stuurde me ook weer door en uiteindelijk kwam ik bij ubisoft terecht en nog geen reactie van...gewoon triest...als je games verkoopt zorg er dan ook voor dat je weet hoe je ze moet fixen

4. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Tricker:
    Ik heb het probleem inmiddels kunnen 'fixen'. Ik heb een programmaatje gedownload genaamd: Cpukiller3. De naam zegt het al, je kunt hiermee instellen hoeveel procent van je cpu 'gekilled' wordt tijdelijk.
    Wat ik gedaan heb is Cpukiller 3 starten, hem op 30% zetten, Beyond good and evil opstarten en een spel beginnen. Nadat het spel opgestart is en je als het goed is wel normaal kunt lopen enzo doe je even Alt+Tab en sluit je Cpukiller 3 weer af. Als alles goed gaat zal het spel normaal blijven doorlopen. Mocht het nog niet helemaal goed gaan moet je een beetje zoeken met Cpukiller3 naar het juiste percentage wat het van je cpu moet gebruiken.
    Sowieso wel jammer dat dit probleem bestaat maar dit is een tijdelijke oplossing, althans voor mij.
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt, en succes!

Hier de link naar het programmaatje: http://www.cpukiller.com/download.html

Deel Deze Pagina