Beyond Good and Evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 11 mrt 2004.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik zat te denken om Beyond Good and Evil te kopen. Voor de prijs hoef ik het opzich niet te laten ( 26,95), maar wilde toch even weten wat jullie ervaringen zijn.Is het goed speelbaar en ook echt leuk of..? Ben zelf niet zo'n fan van platformgames, maar vond Munche's odyssee bijv. wel leuk.
    Is het een aanrader of is het wel redelijk leuk, maar kan hem net zo goed in de winkel laten liggen??
    graag jullie mening
     
  2. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb em nog niet gespeeld, maar ik heb em wel thuis en mijn broertje heeft hem ondertussen 2 keer uitgespeeld en vind hem nog steeds leuk, dus volgens hem is het een aanrader.!
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt een lache spel, niet echt super moeilijk, soms moet je een beetje zoeken, en als je doorspeelt aardig snel uitgespeeld
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ok, moeilijkheidsgraad vind ik ook neit allerbelangrijkst in platformgame als het maar leuk is om te spelen.. en je er wel nog even over doet.

    En is het erg leeftijdgebonden, want dat broertjes hem uitspelen vind ik neit zo interessant. Ja, ik ben zelf 20 dus dan hoef ik geen spelletje voor kleine kindjes.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2004
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het is echt een leuk spel, en als je het niks vind kan je het ruilen want er is erg veel interesse naar
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Supercool spel! Goed verhaal, goede karakters, leuk om te spelen, veel diepgang. Toppertje. Een soort lineaire Deus Ex in tekenfilmwereld. :) (met plotten en samezweringen, spanning en sluipen etc.)
     
  7. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    je doet er waarschijnlijk 9-10 uur over om hem uit te spelen, das best wel kort, maar het is wel een supergaaf spel :)
    mooie graphics, goeie gameplay, ik heb maar 2 of 3 keer last gehad van als de camera niet meewerkt.
    en het verhaal is ook goed vind ik, verder zit er ook een leuke sfeer aan, de humor is goed, en het is ook nog eens een heel origineel spel (foto's maken van dieren om daar geld voor de krijgen)
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij is goed!!!!!!! ik vind het het beste spel van dit moment. Echt waar. alles is gewoon goed. Je moet deze game halen
     
  9. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Een leuk spel met een goed verhaal, alleen een beetje aan de korte kant. Ik hoop dat er een vervolg komt.
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening is die niet te kort ofzo. Hij had langer gekunt, maar had het dan niet te entonig geworden? Het is gewoon een erg puike adventure die het hele spel door blijft boeien. Voor mij dé game op dit moment. :)
     
  11. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt een goed spel, zeker voor die prijs. Al was hij gewoon 60,- geweest had ik hem nog wel willen hebben. Het is zeker een aanrader voor iedereen, het is imo de beste platformer van de xbox.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Precies, dit spel is zijn geld méér dan waard. Ik heb meerdere spellen in mijn bezit waarvoor ik het volle pond betaald heb, maar nog niet eens een kwart van de tijd als aan heb besteed als aan dit spel! Dit spel is leuk!hier een andere xbw-thread over Beyond Good and Evil
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    ff credits kijken, zo'n typisch film einde ;)
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, dacht laat ik niet te veel vertellen ;)
     
  15. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit vind ik ene van de beste games die ik tot nu toe heb gespeeld op MechAssault naar. ;)
     
  16. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem net gezien voor 30€. nu ik dit hier zo lees ga ik hem cker kopen!!!!!!:D
     
  17. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    absolute aanrader, ik heb hem nog niet zolang, en als ik speel speel ik Beyond Good and Evil.
    Je hebt veel vrijheid, de Nederlandse stemmen zijn uitstekend uitgewerkt, en het verhaal is zeer leuk.
    wat wil je nog meer?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij is er ook in het Nederlands?
     
  19. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja.

    je kan in het spel kiezen voor engelse of nederlandse stemmen
     
  20. Boeddha

    Boeddha The one and only

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zonet besteld bij GC Shop...
    Het lijkt me echt een prachtig spel, weer eens wat anders dan al die shooters :)
     

Deel Deze Pagina