Op de site van ESRB een maand geleden zocht ik op Battlefield, toen kreeg ik te zien, alleen voor PC. Nu ging ik dus weer kijken, om ff te controlleren, en nu kwam er dus dit uit: Title Publisher Platform Rating Descriptor Battlefield 1942 Electronic Arts PC CD ROM,Xbox Teen (13+) Violence Zou dat kunnen betekenen dat er toch nog hoop voor is dat hij ook op de Xbox uit zou kunnen komen. de ESRB heeft nog nooit gelogen, zo hadden ze met Splinter Cell voor gamecube gelijk, en ook met the sims voor xbox bijvoorbeeld gelijk.
road to rome is al uit en released...... duzzz...... misschien gaan zuh nu toch wel focussuh op de xbox versie!
wat weet jij der van clawviper wat jij ervan zegt is wat jew denkt en niet gebaseerd op fijten hij staat op hold en is NIET gecancelled
hmmmm................. raar..... als de game gecancelled is....... waarom staat hij dan nog in de games lijst van de xbox op gamespot :| ..... misschien denkuh zij ook dat hij misschien nog zal komuh..............
De game staat wel on hold, totdat MS en EA een overeenkomst hebben gesloten.. Het ziet er alleen niet naar uit dat dat gaat gebeuren. Vandaar dat hij nog in de release lijsten staat
Ze gingen zich waarschijnlijk focussen op de volgende patces van battlefield op de PC maar ik hoop dat ie nog uitkomt.
juh gebruiklt niej een hele team voor patches denk ik........... ik denk dat juh alleen de coders nodig hebt