Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik nou bc2 of mw2 wil kopen voor de x360 Welke zou ik volgens jullie moeten kopen? En waarom? En wat zijn jullie ervaringen met de games?
't Is een beetje wat jezelf doet. Bad Company is een beetje realistischer en meer een teamspel. Als je dus een team hebt die heel goed is en realisme wilt, moet je BF nemen. Als je af en toe gewoon zelf wilt spelen zou ik MW2 nemen als ik jou was.
hmm, moeilijke keuze. Ten eerste het zijn hele verschillende games. Ik hebze zelf allebei. Ik speel persoonlijk liever bfbc2. Hier zijn de graphics mooier, en het is meer teamplay. Bij cod is de gameplay beter, maar de graphics minder. Als je echt voor mensen dood wil knallen enz dan zou ik voor cod gaan. Als een onli shooter wil met veel samenwerking en voertuigen zou ik voor bfbc2 gaan.
BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 Oh ja en.... BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2 BC2
Ik denk dat ik voor mw2 ga omdat ik geen goldmember ben en gewoon bc2 voor de pc koop(als ik daar genoeg geld voor heb ) Bedankt voor de snelle reacties en goede btw!
Geen xboxlive? Koop dan geen van beide, Ze zijn beide enkel voor de single player hun prijs absoluut niet waard.
Waarschijnlijk koop ik een van beide of allebei voor pc. En ik ben al een gelukkige bezitter van GTA IV en eflc.
Ik zou kiezen voor Bad company 2 ik zelf heb mw2 en bbc2 maar in bbc2 voel je echt dat je in een oorlog zit en de singeplay is helemaal tof. Mw2 is een spel voor rushers ik zeg niet dat het slecht is maar als je 6 killstreak hebt dan heb je kans dat je gekild voor door Campers, Bij Bad company 2 kan je gebouwen kapot schieten.
Vragen als deze kunnen het best in de bovenstaande sticky. Anders krijgen een wildgroei aan vragen over wat de beste game is. Deze thread gooi ik daarom op slot. Mocht je nog twijfelen, verzoek ik je bovenstaande link te volgen.