BF2MC 360 hulp gezocht

Discussie in 'Algemeen' gestart door BAERTJE C, 29 jun 2006.

1. BAERTJE C

BAERTJE C 12 goede deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo menschen,

Ik kom maar niet uit het laatste level van de campaing en uhm wil hier graag info over want uhm het lijkt net of ze steeds spawnen en dit vind ik sierlijk irretant, en ze hebben zo'n irritant aim systeem dat als je heel sneaky om de hoek komt gelopen dat ze je meteen neer schieten. Maja dat terzijde HELP kan iemand hier iets over kwijt.

2. basovich

basovich Guest

3. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
  4. basovich

basovich Guest

misschien is hij wel vanaf 5 juli 2005 lid :{

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    My point: Hij heeft weinig ervaring met het forum, te zien aan het aantal berichten.

6. BAERTJE C

BAERTJE C 12 goede deals

Leuk Bevonden:
    0
    Yep idd zit meestal ergens anders :D maar toch bedankt.

7. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

in level 5 van de campaign moet je eerst een boorplatform verdedigen dat gaat makkelijk zonder geraakt te worden, en daarna moet je een eiland verdedigen waar ik constant afga , iemand tips?

8. BAERTJE C

BAERTJE C 12 goede deals

Leuk Bevonden:
    0
    uhm eigelijk is dit niet waar je kunt vragen maja boeie,
    Uhm je moet als het goed een aantal engineers in die toren proppe zodat ze die heli's uit de lucht kunne halen en voor de rest ja, het zit zo die computergestuurde vijanden zijn gewoon als een terminator ingesteld man kom je om een hoekje sneaken en dan draaien ze zich om BAM doot en dat is in dat level ook zo. Ook moet je opletten dat als je zover bent en je denkt zo van huh waarom is het nog niet afgelopen dan kan het zijn dat er nog zo'n mannetje onder aan je boorplatform doeloos aant zwemmen is. Hier zat ik namelijk een half uur mee vast. Ik hoopd dat dit een heel klein beetje zin heeft gehad :)

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoelang de Campaign is van BF2MC. Ben zelf nog niet zo ver hoor, heb het ook nog niet zo lang gespeeld.

10. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt heb het nu gehaald

@gompy ik heb geen idee ik ben nu bij level 7, dus er zijn er zeker 7;)

Deel Deze Pagina