big ben body pad

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yko, 3 mei 2006.

1. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam net op de site van gameconcurrent het volgende tegen:

http://www.gameconcurrent.nl/product.php?productid=23617&cat=0&page=1#

Met BODYPAD wordt de gebruikelijke gamepad vervangen door uw directe, hoekstoot, uppercut, schop of zwaai.
    U kunt de realiteit van het beste gevechtsspel beleven op een ongeƫvenaarde manier. U zult uw favoriete spellen op een totaal andere manier herontdekken en u zult een nieuwe manier van spelen ontwikkelen.

U zult misschien zelfs nieuwe sensaties ontdekken bij bepaalde dans- en sportspelletjesā€¦ Het basisprincipe van BODYPAD is eenvoudig: strek uw arm en geef een klap, plooi uw been en geef een trap. Met de knoppen op de handgrepen kunt u zich verplaatsen; u kunt extra klappen geven met behulp van de trekkers, en u kunt de signalen L1, L2, R1 en R2 sturen.

Het lijkt me echt geweldig, maar heeft iemand ervaringen met dit ding? Als het een beetje werkt. 8)

2. basovich

basovich Guest

leuk ding:);)

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ze hadden vroeger wel zoiets alleen stond je dan tussen 2 palen die de beweging detecteerde. dit scheen niet geweldig te werken, en ik zie dat hierbij nu ook niet echt gebeuren.

4. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    och die dingen zullen ook wel steeds beter worden. het is wel lache, maar veel mensen die dat soort dingen kopen, kruiper volgens mij gewoon weer achter de controller.

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Zou zoiets ook voor de Xbox 360 kunnen komen?

Deel Deze Pagina