amped voor €50,51 en hier een lijst van spellen en de prijzen er van bij dixons. lijst van spellen bij dixons. of zijn dat weer fouten? amped voor €50,51?
Hmm. Erg raar. Ik zou er toch maar op rekenen dat alle spellen (ongeveer) even duur zijn en niet een prijsverschil hebben van €20. 't Is tenslotte dixons
ja daar ging ik ook al vanuit maar toch als ze dat zo laten en het ook geen foutje is is dat wel beter. amped € 10,- goedkoper en oddworld ook.
Wel cool bij dixons hoef je pas in 2003 te betalen is handig als je nu geen geld heb maar wel in de vakantie gaat werken
nee ze zeiden tegen me kijk maar op de site daar staat alles op. nou ja dus zei weten er zelf nie veel van en op die site staat ok nie veel. maar 7 spellen of zo. terwijl er veel meer voor de xbox komen dan 7.
Ja die lui bij de dixons zijn echt GAAR ze wisten nog net wat een xbox was, maar teon ik naar de prijs vroeg zeiden ze dat ze dat uit krantjes en zo halen (????????????) stelletje ****** !!!!!!! mzzl Munch and Abe
tss.... dat je nu nog niet weet dat de spellen rond de 150 guldens / 69 euro zijn, dat is al zo oud nieuws
Ik dacht dat die air miles redelijk voorbij waren. Toen ze pas uit waren kon je niets kopen of er werd gevraagd, "spaart u airmiles". Tegenwoordig nooit last meer van