Banshee kan ook niet. Tank ghost en dat karretje o ja de warthog. Wel heel jammer is dat, dat de banshee niet kan
weet trouwens iemand hoe je op the silent cotagwgnwigfer kan komen?> NEDERLANDS graag halo.bungie.com snap ik geen f**k van en die filmpies werken bij mij niet
QWX: Er is een stukje waar best wat bomen staan. Daar liggen er ook een paar om. Nu zit daar achter tussen de rotsen een ruimte waar je door kunt. Geloof ook achter een boomstam. Even goed kijken. Maar het zit er wel.
Ik heb het laatst ook gedaan, in coop. Zo spannend is het niet hoor, ik wou dus vanaf boven mijn maat dekking geven (snipen met dat pistooltje) maar dat werkte dus niet.
Mijn vriend vanaf boven dekking geven met het (sniper)pistool, dat werkte niet. Maar het was wel grappig, gewoon ff wat granaten naar beneden mieteren en afwachten wat je raakt.
nee, volgens mij ook niet nee...hij bedoelt hoe je bovenop de silent cotagrafer moet komen...dus echt erboven op...op die rotsen en stuff..
Ik ga dan altijd met coop naar dat level toe... en dan gaan we gewoon tegen elkaar met banshees... fun gegarandeerd!!!!!
Om op de top van silent c. te komen: er is ergens een paadje naar boven voordat je bij de twee hunters komt (die wat bij die paarse blokken staan). Rijdt met je warthog dat paadje op en als je bijna boven bent zie je een rotsblok. Ga daar langs en zet je warthog in de achteruit op dat rotsblok (met de kont). Spring dan op de achterkant van de warthog en als het goed is kun je dan op de rand springen.
Ja sure... hoe doe je dat dan weer??? Trouwens op halo.bungie.org staan veel meer van die coole dingen maar 90% van alles lukt mij niet maar daar gaat het niet om