[XOne] bij sommige games tekst te klein (wel full hd tv)

Discussie in 'Games' gestart door cherrycheri, 26 mrt 2015.

1. cherrycheri

cherrycheri New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met een aantal games. Op moment gaat het om banjo kazooie, fable anniversary en skygrim v.
    Bij de eerste Is de tekst totaal niet te lezen, hij Is volgensmij maar 2mm groot.
    Bij fable heb ik mijn beeldscherm moeten inzoomen en dan nog kon ik de gametips niet kunnen lezen en heb ik veel op de gok moeten doen omdat ik bijvoorbeeld mijn items en emoties ook niet kon lezen.
    Nu ben ik begonnen aan skygrim en wederom een tekstprobleem. Het Is hier van de 3 games nog het beste leesbaar maar sommige dingen zijn bijna onleesbaar. DAt speelt natuurlijk niet zo leuk.

Ik lees op plekken dat men een hd tv moet hebben, echter ik heb een hd tv en vrij groot ook! Hij Is van Samsung.
    Andere games zoals fable 2 en 3,
    red dead redemption of assisins creed zijn gewoon leesbaar.

Moet toegeven dat ik nooit online ben gegaan omdat ik gewoon geen kabel ervoor heb en het nooit perse nodig Is geweest. Online game ik niet.

Hoe dan ook ik het te verhelpen met een systeem update? vind de xbox zodra ik met internet verbonden ben de patches en updates van de games uit zichzelf.
    Of hoe komt het dat die games gewoon moeilijk tot niet leesbaar zijn?

Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Helaas is dit nu eenmaal zo bij bepaalde games.

Een update zou het wellicht kunnen verhelpen, maar dat komt volgens mij maar weinig voor.

Ik heb het zelfs ook en ik game op een 50" en/of 92" scherm.

De fontgrootte is dan helaas te klein.

Deel Deze Pagina