Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke game vloek je het meest en waarom.

    ik heb net een paar dagen burnout 2 geleend en dat spel vind ik echt frusstrerend als je bijv een crash maakt moet je ongeveer 4 seconden wachten en dan vloek ik mijn hele kamer vol.

    hebben er nog meer mensen last van vloeken tijdens het gamen
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    bij moto gp 2 vroeger, als ik elke keer werd onderuitgehaald als het net goed ging:)
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Splinter Cell: Pandora Tomorrow :mad:! En dan met name op Live, met die leavers enzo.. 8)
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij Amped 2 heb ik af en toe wel is een kreet van frustratie laten floepen, als je na 500 keer toch nog op het laatst de photoshoot verkloot :)

    Voor de rest, ach, ik heb het niet echt door.. Ik vloek wel is als er iets heel frustrerends gebeurt :)
     
  5. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Amped 2, die photoshoot is inderdaad erg frustrerend maar als je het dan haalt :)
    Need for Speed Underground, als de computer wilt winnen en de tegenliggers expres op jou rijden. Of wanneer de andere auto's onmenselijke bewegingen maken, zodat ze niets raken en juist eerst aankomen.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vooral race spellen bij mij omdat je daar 99% goed doet en 1 foutje en dan is het gebeurd.
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden. Na veel gevloek, lukt et meestal wel, maar dan wel na tig jaar spelen :p
     
  8. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    LotR RotK ; in die grot moet je die koning der doden verslaan...
    na veel gescheld ben ik erachter gekomen dat je 5 klappe moet afweren en dan terug meppen en dan zo door gaan dan heb je hem wel ^^

    En GTA Vice City ; Dan moet ik Lance bevrijden en dat lukt me maar dan rijden ze me kapot in me auto en toen ik bijna bij het ziekenhuis was liep me Xbox vast :mad:

    En in Splinter Cell Pandora Tomorrow..denk je dat je dat mannetje heb draait hij net op..
    daar ken ik het echt zuur van krijgen

    En Bij Splinter Cell Pandora Tomorrow..dan moet je
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wat ?
     
  10. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die koning gewoon neerslaan en dan maken dat je wegkomt :+
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    pas nog, een loeiharde gvd door de kamer toen zo'n hand uit de vloer je pakt en bij het begin van de dungeon neerpleurt in Zelda the wind waker
     
  12. XbOx RuLeZzZ

    XbOx RuLeZzZ counter-strike

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    BIJ PGR2 ....om platina te halen bij de cone challenges...vies moeilijk
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ninja gaiden op hard "zucht"
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    NFS:Underground op de moeilijkste stand. Damn, heb een keer zo hard met m'n hand tegen m'n bureaustoel aangeslagen, dat m'n hand een maand zwaar was gekneust. Sindsdien heb ik NFS:Underground niet meer gespeeld! Keer op keer 't verkeer dat je als een magneet lijkt op te zoeken. Heel frustrerend!
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ninja gaiden sowieso. Ben nu in chapter five maar in 4 was ik het spel zo ongelooflijk zat. Gewoon een gebrek aan savepoints, waardoor ik het begin van dat level tig keer had gespeeld. En dan ging het eens een keer goed, stonden er opeens 4 ninja´s tegenover me, die allemaal tgelijk een explosive dart op me gooiden. Iedere variant op godverdomme werd toen gebruikt.
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij splinter cell PT als er maar geen checkpoint komt en je steeds weer hetzelfde mannetje neerslaat........ vermoeid en erg frusterend.
     
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, zowat alle tony hawk games hebben het uiterste van woede uit me gehaald ;)

    ook met Ninja Gaiden bij die phantom visjes in chap 14 en 15
    ik schold me kamer vol en nog steeds haat ik die dingen!

    max payne 2 als je op een gegeven moment payne moet coveren met een sniper en elke keer gaat payne dood :'-( ook super irritant

    1x me controller kapot gegooit bij phantasy star .. ik was 15 minuten met een baas aant vechten en ik deed echt schijtschade.. dat frustreerde mij al enorm en toen had ik eindelijk de baas dood liep me xbox vast DAMN! (kost me trouwens weer 40 euro :mad: )
     
  18. skabap

    skabap Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik scheld altijd met America's Army echt iritant t is online en je heb altijd campers.
    en ik heb een TYFUS HEKEL AAN DIE TERING CAMPERS!! (ff inleven ;) )
    zijn er nog meer mensen hier die dat spel spelen eigelijk en zo ja wat is je nickname (mijn is .-=tKt=-.Sk@b@p )
     
  19. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij PGR2: Als je 2 laps achter elkaar door alle cone gates heen bent gereden en je raakt een van de laatste...

    Bij MotoGP2: Als je lekker aan het rijden bent, totdat je plotseling omver gebeukt wordt door zo'n $#%%$^#! AI bike...

    Bij DTM Race Driver 2: Als zo'n AI car voor je rijd en véél te vroeg remt zodat je er tegenaan knalt en je halve wagen aan gort is. Vooral bij de Masters GP was dit erg irritant, aangezien je niet zo hard ergens tegenaan hoeft te rijden of je wielen breken er al af...
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij Blinx, als die stomme tijd weer eens voorbij is, of als ik weer eens geraakt word door een monster die ik niet kon zien vanwege die verneukte camera :mad:
     

Deel Deze Pagina