Bijgebleven gaming-periodes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 23 sep 2004.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik durf wedden dat ieder van jullie wel een periode of moment heeft in zijn gaming-leven dat hem nog altijd is bijgebleven. Goed of slecht.
    Bij mij is dit bijvoorbeeld toen Knights of the Old Republic was uitgekomen.

Na school, meteen Kotor gaan kopen, hij is er nog niet, komt pas binnen een uur. Thuis een uur met vingers draaien, terug gaan, eindelijk dat spel in handen krijgen. Voor het eerst spelen. Hele weekend door. Het forum had een heel deel voor alleen Kotor aangemaakt. Velen hadden het hele weekend gespeeld, want de helft ervan zat evenver.
    Buiten koud, kom je lekker warm thuis, waar kotor op je wacht.
    Toen ik kotor laatst terug in mijn xbox stak en ging herspelen (star wars gevoel voor battlefront) kreeg ik hetzelfde gevoel weer.
    Ik kan het niet beschrijven.

Maar het kan ook een slechte ervaring zijn, zoals een game te hebben gekocht dat zwaar tegenvalt, en waar je weken naar iemand zocht om met hem te ruilen, en dat dit je bijbleef, waarom?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    IS bij mij nog niet zo lang geleden.

Toen ik voor het eerst Burnout3 in mijn xbox stopte.Ik had de eerste race gereden en moest naar de tijd even "tot rust" komen.Zo vet is dat spel.

Binnenkort met PES4 heb ik wel weer een nieuw hogtepunt in mijn Xbox tijdperk :p

3. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vroeger quake 3 (ik geloof ergens rond 1999 (correct me if i'm wrong)) heeeel erg lang zitten spelen, het was zo'n schitterend spel toen die uit was, gewoon rond rennen en schieten.....zelfs als ik het nu speel vind ik het op een of andere manier leuker dan unreal tournament

4. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste moment is dat ik de eerste wwe smackdown voor de ps2 in de winkel zag liggen. Me hart sloeg ff dubbel zo hard, wat was dat ene moment zeg.

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij Final fantasy 7 een aantal jaar geleden in de zomer toen die game pas uit was had mijn oom hem meegenomen.
    We speelden het samen de hele zomer dat was de beste gamezomer ooit voor mij dan.
    Dat was wel echt een magische speelervaring voor mij dan samen met mijn oom final fantasy 7 uitspelen.

6. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    ik stond vroeger om 7 in de vakantie op om zelda te spelen 8) , das wel weer een tijdje geleden

7. FabianNL

FabianNL Guest

roedos, nou je het over quake hebt moet ik weer denken aan Quake2, het eerste echte spel wat ik gespeeld hebt. Heb natuurlijk wel PoP en alles gespeeld maar Quake2 kregen we als eerste op een nieuwe PC toen, en dat was zo vet! :p heb ik echt uren gespeeld, kan ook niet wachten op Quake4!
    En natuurlijk zoals iedereen was Halo ook ultiem moment, voor het eerst een console, tering lang voor gespaard toen d'r tijd, console aangesloten na het nieuws (ouders...) en Halo erin...geweldig! :p

8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    toen ik de replay videogames binnenkwam en zag dat iemand gta3 aan het spelen was. Me hart bonsde als een gek. Logisch na 100x een filmpje van gta3 te hebben zitten kijken 8)
    dat was echt top.

9. XeoN

XeoN Guest

De magische aanraking van mn Xboxcontroller met Halo. :cool:

10. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Geuren doen een hoop bij mij. Ik kan me nog herinneren toen ik mij xbox kocht. Dat was bijna 2 jaar geleden, in de herfstvakantie. Halo spelen (het spel dat ik al vet vond sinds het in de pu voor het eerst stond, toen wassie nog voor de pc) en die geur die van die xbox kwam. Heeeeerlijk. Die geur zit nog steeds in de memory gleuven in de controller. Even ruiken, en ja hoor. Daar is dat gevoel weer.

11. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Metroid prime, opgehaald, hele dag gespeeld geldt ook voor the Windwaker trouwens.Ach ja... Nintendo magie _O_

12. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Descent over een coax lannetje in mun studentenhuis destijds.....wow....speakers allemaal aan (7 man), lampen uit en dan het geschreeuw door het huis....

13. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het zijn er zoveel. En dan ben ik nog niet eens zo hardcore dat ik de periodes van de Atari en Commodore etc. heb meegemaakt. Even een paar mijlpalen voor moi in een vogelvlucht:

Op Game Boy
    -Super Mario Land 3: Wario Land: daar zat ik dan met een mega vergrootglas en geluidsbooster dat vage spel te spelen. Mijn eerste aanraking met verslaafd zijn. Geweldige tijd, uren kon ik het spelen. Om erna de rest van de dag met een stijve nek rond te lopen. Of de straf die ik kreeg als ik teveel speelde, en dan het spel een week niet mocht aanraken.:p
    -En verder: Zelda: Link's Awakening, Pokémon en Mario Land 2

Op SNES
    -Donkey Kong Country 3: laatste game uit het gouden SNES tijdperk dat ik net niet heb mee mogen maken. Toch heeft deze game me zoveel gedaan. Die graphics, die gameplay, en alles wat je kon verzamelen!:D (als ik ooit die gozer tegenkom die mijn 100% file gewist heeft maak ik hem steevast af...:mad:)
    -En verder: Zelda: A Link to The Past en Super Mario World

Op N64
    -Super Mario 64: wie kent hem niet...tevens eerste aanraking met een écht 3D spel...:+ Alles wast deze had was super! Bowser sliingeren blijft me nog het meeste bij, heerlijke momenten.
    -Goldeneye: eerste aanraking met de First person shooter, nuff' said...:cool:
    -Banjo Kazooie/Tooie: platformactie van Mario met de sfeer en persoonlijkheid die voor mij ongekend was. De werelden spraken tot de verbeelding. De humor was leuk. Happy feeling!:)
    -Mario Party: deel 1 dus he...en dan vooral het dagen met blaren rondlopen vanwegen het krampachtig en hard draaien van het controllerpookje.:+ Mam: wat heb jij gedaan met je handen?! Ik: ehhh Mario Party?O-)
    -Perfect Dark: uren en uren en dagen multiplayer met m'n vrienden. Een tijd om nooit te vergeten.
    -En verder; Pokémon, Smash Bros, Star Wars Rogue Squadron

En dan op de Xbox:
    -Halo: perfectie op gebied van first person shooters, geweldig verhaal wat me helemaal meesleurde. En nog steeds boeiend is. En natuurlijk de co-op...zó grijsgespeeld! Dat ik de complete game in m'n hoofd kan doorspelen.:D
    -DOA3: Multiplayer...altijd verliezen, wél altijd lol.:D
    -En verder: Prince of Persia, Star Wars: KoToR

Leuke topic btw!:) Niet om te zeuren verder, maar hoort dit niet in een algemeen console topic thuis?:) Hoe dan ook, heel veel geweldige tijden meegemaakt dus..en idd, geuren maken ook bij mij heel veel herinneringen los...:)

*Snuift nog eens de lucht op uit de oude gamekast...:+

Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  14. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ben een beetje doorgeschoten in al m'n nostalgie aan de grootte van m'n post te zien...O-)

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn bijgebleven game-ervaring was tog wel Pokemon op de GameBoy, geweldig vond ik dat spel, de enigste RPG die ik leuk vond.
    En natuurlijk de eerste keer dat ik de Xbox in huis had, geloof dat DOA3 het eerste spel was dat ik erop speelde.WAUW!!
    En net als huub himself heb ik ook last van geur ervaringen, al het nieuwe dat zo lkkr ruikt:p
    De geur van perfectie:D

Hoe bedoel, toen wassie nog voor de pc....Halo is tog veel later uitgekomen op de PC:{

16. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik als ik the legend of zelda (allereerste deel) speelde. Dat gevoel heb ik nooit bij een andere game gehad (misschien kwam dat door mijn leeftijd...). De vervolg games van zelda hadden ook wel iets bijzonders maar niet meer zo het was geweest.

17. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil, heb samen met m,n maatje echt nachten doorgespeeld tot
    we de volgende dag weer moesten werken. Helemaal gebroken maar wel
    met een voldaan gevoel. En weken als kluizenaar geleeft toen Baldur,s Gate voor de PC kwam. Super gewoon!

18. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn xbox voor het eerst had ongeveer november 2002, speelde ik in 1 weekend 20 sega gt 2002, super mooi spel toen man, ik was echt verslaafd! }:]

greetz wooly

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, de 1e keer Prince of Persia spelen (in 1989 of whatever :)) was natuurlijk ook al geweldig. Vervolgens Dune, Dune2, Warcraft en Warcraft 2 helemaal blauw gespeelt. Maar het enige echte gaming gevoel kreeg ik toen ik voor het eerst op battle.net een Starcraft 1v1 match won. Sindsdien heb ik dat gevoel 3 jaar lang kunnen behouden. :)

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hij stond eerst gepland als pc titel, maar toen kwam microsoft me hun xbox, en toen werd halo een xbox titel, en pas later een pc titel.

bij mij ook halo. had het eerst bij een vriend gespeeld. en ik maar sparen want ik moest en zou halo en een xbox hebben. toen ik hem eindelijk kocht heb ik de rest van de week alleen maar halo gedaan.

Deel Deze Pagina