haha, hier een tread (vergeef me de spellingsfouten ik ben ook al aangeschoten) voor de 'vette bikkels' die nog niet op de greenmile mogen, maar eigenlijk wel vet ownen en ook de mogelijkheid willen hebben om te bikkelen na 3 uur!!!! Sta op voor je recht en DOE het gewoon! Bikkel, zoals er nog NOOIT gebikkeld is .
Zoals je ziet bikkel ik op dit moment en flink eindje weg... het gaat uiteraard helemaal nergens over, maar er wordt gebikkeld en dat is wat telt! Ik ben namelijk net naar choices (Alphen aan den rijn) geweest en dat was gewoon GOED . Lekker gefeest, met alle feestebeesten die aanwezig waren.... marije met flinke inkijk , lieke die constant gratis drankjes liep te bietsen en nog vele anderen wiens naam hier niet perseƩ op die forum hoeven te prijken
Ben je na 3 uur nog zo gek geweest je pc aan te zetten, deel je nacht met ons, laat ons lachen om je vage, dronken acties en vertel of je 'nog geneukt hebt, of hem er alleen lafjes tegen aan hebt laten hangen' :{
Ja, Ik hou hier maar op, het wordt een beetje een belachelijke tread, Viele spass mit posten in deze tread en een gunstig, gezonde en tevens lekkere nachtrust gewenst!!!
adios y muchos besos para las chicas!!
edit: zooooooo wat voel je trouwens pas hoe aangeschoten (je mag het ok dronken noemen ) je bent als je achter de pc zit, relax op een stoel.... Godver die lettertjes lijken wel steeds kleiner te worden
Laatst bewerkt: 26 jun 2003