Bill Gates ongelooflijke sul??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gerbo, 23 jan 2002.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hehe, ik was ff op wat krantensites naar artikelen over Xbox aan het zoeken en toen kwam ik op de site van het Utrechts Nieuwsblad op een bericht van 19 november 2000, dus alweer een tijdje geleden, maar het is best wel lachwekkend om te lezen:

Artikel uit van 19-11-2000
    Bill Gates te 'sullig' voor Microsoftreclame

ANP

LONDEN (ANP)
    - De rijkste man ter wereld, Bill Gates, zal niet langer ingezet worden in de reclamecampagne rond de nieuwe spelcomputer van zijn bedrijf. Hij heeft te veel het imago van ,,lulletje rozenwater'', zo zeggen marketingmanagers van de grootste softwareproducent ter wereld.

De verantwoordelijke mensen voor reclame bij Microsoft zeggen dat zijn bebrilde hoofd en nerd-uitstraling, die ooit als belangrijke marketingmiddelen werden gezien, potentiƫle kopers zouden kunnen afschrikken. ,,Bill is niet echt het juiste ikoon voor de doelgroep. Je ziet hem niet als iemand die rondloopt met drie oorringen en in aparte kleding'', aldus Rover Bach tegenover de Britse krant The Sunday Telegraph. Microsoft besteedt zo'n 350 miljoen dollar om de Xbox te lanceren op de markt voor televisiespelletjes. Die markt wordt momenteel gedomineerd door merken als Sony, Sega en Nintendo.

Haha een Bill Gates wordt bestempeld als bebrilde nerd door zijn eigen werknemers!!

Als je het niet gelooft, hier is de link...

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Alleen snap ik de uitspraak van Bach niet, net of alle gamers 3 oorbellen hebben en aparte kleding dragen, maar wel grappig

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vind dat wel normaal, dat hoor je te kunnen zeggen, zeker voor het succes van de Xbox :)

maarre het is niet rover bach maar robbie bach :confused:

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    klopt, zeker een spelfout

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar vind jij hem geen sul dan? Moet je da filmpie eens zien van die online functies gedoe..

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja natuurlijk is hij dat ook, maar het verbaasd me dat ze dat ook echt openbaarlijk in een persbericht bespreken. Vin ik eiglijk wel cool

7. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er dan presidenten/bedrijfsleiders die in hun eigen reclame voorkomen? kan me niet heugen dat ik ooit de baas van sony, sega of nintendo op tv heb gezien..

EN ja Bill gates ziet er uit als een Nerd, maar volgens mij gaat die combinatie ook niet echt he? Computer freak en cool? En met computerfreak bedoel ik natuurlijk niet ons soort ! :D

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bill Gates was wel altijd te zien bij Windows presentaties enzo

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Bill Gates is echt een nerd, in Japan waren er toch speciale Xboxen waarbij je zo'n sleutelhanger met zijn handtekening kreeg? nou hun liever dan ik

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jij niet dan???
    Wij allemaal wel hoor! en een XBOX Tattoo! :9

11. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Heej maar dat zei ik nie, Ik wil zekers wel een Xbox tattoo en die sleutel hanger ZONDER handtekening van Billie poorts :D
    Moet je ook nog meer voor betalen ofnie? die xbox ziet er dan wel trouwens cool uit!

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neej die special edition is dacht ik even duur, en zelfs goedkoper dan de Europese xbox..

13. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ow maar dat veranderd de zaak!! kom maar op met dat sleutelhangertje ;)

Deel Deze Pagina