[PC] bill gates weg bij microsoft!

Discussie in 'Games' gestart door collin43, 5 okt 2007.

1. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    Bill Gates heeft bekend gemaakt dat hij nu volledig de banden breekt met Microsoft. De oprichter van deze firma gaf eerder al aan het rustiger aan te gaan doen zodat hij meer tijd had om zich op andere zaken te concentreren. De vijftigjarige Ray Ozzie zal Bill Gates in juli 2008 gaan opvolgen.
    De man is van plan om zich meer te gaan richten op zijn familie en de Melinda Gates Foundation. Dit fonds zet zich in voor het stimuleren van scholing en leerprogramma’s daarnaast geeft men ook veel geld uit voor onderzoek naar betere medicijnen. Bill gates had het volgende erover te zeggen: ''Uiteraard was dit een moeilijke beslissing voor me. Ik ben blij dat ik twee grote passies heb en nu ik op het punt sta mijn aandacht te verleggen, weet ik dat Microsoft er goed voor staat voor de toekomst''.

(tekst direct gekopierd van insidegamer

huhh?? wow dat had ik echt nooit verwacht jullie wel?
    maarjaa.... van je gezin genieten met 40 + miljard dollars is eigenlijk ook niet slecht he :p

2. Shizzel

Shizzel Guest

Is al maanden bekend, hij wilde volgensmij ook aandelen gaan verkopen van Microsoft, om die later weer bij de aandeelhouders terug te kopen, zodat die aandeelhouders winst kregen :9.

Ach, zoveel verandert er niet.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Steve Ballmer is al tijden CEO van Microsoft. Bill heeft nu ook Steve Fosset achter zich voor z'n foundation dus we zullen nog veel van Bill horen. Wees niet bang :)

4. collin43

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou da echt niet kunnen, heb ik het grootste bedrijf van de wereld op gezet, dan blijf ik er ook de baas van, en daarna mijn kinderen, daarna mn klijnkinderen :p

5. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al sinds vorig jaar bekend ofzo dat hij er mee stopt.

Gelijk heeft die man hij heeft veel gedaan voor het bedrijf en nu mag eindelijk iemand anders het over nemen.

Denk ook niet dat Microsoft het nog lang vol houd ik geef ze nog hoogstens 10 jaar.

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lol dat is pure bs, microsoft staat er alles behalve slecht voor... Dat vista even wat minder is wil niet zeggen dat het bedrijf metteen naar de knoppen is.
    Bijn iedereen gebruikt windows en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven en de 360 doet het ook zeker niet slecht vooral qua software.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En dan? wat denk je dat er dan gebeurt? Apple neemt de markt over... :confused::b:

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe denk je dat ms dat fortuin dat ze hebben ooit op gaan krijgen :confused:

9. collin43

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina