Ik heb een .bin bestand en dat wil ik branden. Ik heb al op andere fora gekeken hoe het moet met Nero, maar elke keer alsik dan naar Beeld Branden ga, en dan de .cue file kies, dan brand Nero gewoon een image op mijn HD. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het op mijn CD-R brand? Ik heb mijn .bin file ook al omgezet naar een .ISO, maar alsik die wil branden maakt nero ook alleen maar een Image file. Iemand die mij duidelijk kan uitleggen wat ik verkeerd doe aub.?
Alcohol 120% gebruiken om je images te branden, werkt veel beter dan Nero. http://www.alcohol-software.com/ En ja het is trial maarja, ach, enfin, jeweetwel *zegt helemaalnix*
Als je je .cue file opent met notepad dan zie je dit: FILE "naam van binfile" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Als er iets anders staat dan kan dat misschien het probleem zijn van dat Nero een image op je Cd brand. Nero werkt overigens prima, daar heb je echt alcohol niet voor nodig. Niet dat dat een slecht programma is overigens Ga in Nero naar : Recorder -> Burn Image En selecteer dan je .cue file.
Nero burnt alleen geen cd images als de file een mp3 is, das wel jammer. Niet dat alchohol 120 die wel pakt hoor . *wilt een prog dat gewoon alles brand
Mijn .cue file klopte allemaal, maar alsik het deed met Nero dan schreef nero gewoon een image file op mijn HD, nix op me CD-R. Maar tis me gelukt . Als je een proggie wilt hebben dat alles brand, kan je misschien CD Mate proberen, khoorde dat het een heel goed programma is: CD Mate
Mag ik nog even een bedankje uitspreken .... Bij deze ! Zat er al een tijdje mee te worstelen en kreeg het gisteren voor elkaar. Heeft iemand ook een snelle manier om een .AVI om te zetten naar een .BIN met .CUE eeeeuh of zoiets ? Ben er nog niet helemaal uit en kan wel wat hulp gebruiken ! (heb wat file'tjes op de harde schijf, die ik eigenlijk op mijn DVD wil gaan kijken. groeten,