1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Binary Domain

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 9 feb 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://www.eurogamer.net/articles/2012-02-24-binary-domain-review

    8/10 en op sommige punten vergelijkbaar of beter dan Vanquish :eek:

    totaal niet verwacht, snel de demo even proberen

    edit:// fuck de demo, hij is maar 25 pond bij zavvi en ik had nog een voucher :+ Meteen maar besteld. Alles wat met Vanquish en Bladerunner vergeleken word en niet totaal in het niet valt moet ik gespeeld hebben

    edit:// maar 28 euro omgerekend volgens paypal, lijkt me wel een poging waard :) (Hopen dat hij er is voor Mass Effect op de deurmat ligt en nadat ik the Darkness uit heb :+)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik heb ook interesse. De Eurogamer game leest erg positief en toen ik de IGN video review zag was ik verkocht. Idd: de combat feedback bij deze game is erg goed. Je ziet de armor van de robots af spatten. Ik vind het een leuke touch dat je zo'n robot a la terminator nog vooruit ziet kruipen en jou met zijn laatste energie probeert te doden. Het bladerunner esque verhaal spreekt mij ook aan. Shooters koop ik toch maar weinig voor de MP, dus de +/- 10 u content die de SP biedt vind ik dan heel aardig. Dat is ongeveer van dezelfde lengte als Vanquish, nog zo'n vette shooter van Sega. Jammer dat de campaign geen co-op heeft, dat zou icing on the cake zijn.

    EDIT: En Sen zegt dat de game goed is, dus dat zegt voldoende. Meestal is hij niet zo uitgesproken. ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat is waar Zifnap, maar nu echt wel. Ik heb hem inmiddels uitgespeeld (ruim 9 uur op normal). Echt een tof spel dat ik graag nog eens door speel op hard. De lengte is oke, iets langer dan de meeste shooters nowadays. Ik had liever ipv een versus MP een co-op campaign gehad, maarja, you can't have everything.

    Nu nog de MP wat meer testen en dan komt de review er aan.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zavvi heeft m verstuurd, hopen dat hij nog voor t weekend binnen is :) Heb de demo ook nog even gechecked en voorlopig geen spijt van de impuls aankoop.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Verwacht vandaag of morgen mijn recensie op de mainpage van Xboxworld. Ik ben erg positief over het spel!
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game is erg leuk om te spelen, jammer alleen dat het Consequence System nergens over gaat en erg opvallend dat de game geen coöp kent, enkele competitief, en die brengt juist weer geen enkele toevoeging. Toch zeker aan te raden voor de singleplayer-shooter fans.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Zelfde hier. Ik ga denk ik nog niet eens de demo checken. Bij deze game laat ik mij lekker verrassen. Ook wel eens leuk. Van de meeste titels weet ik namelijk al vaak wat ik kan verwachten, dus echt avontuurlijk zijn die aankopen niet.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De review heeft mij wel erg benieuwd naar het spel gemaakt... lees over het web gemixte reactie, maar om de één of andere reden vertrouw ik altijd veel meer op mensen die ik ken.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Review klinkt echt heel goed, ik zit alleen gewoon met teveel games nu. Volop met Skyrim weer bezig, en nog genoeg games in mij backlog. Dan de Vita die erbij is gekomen, BD komt wel :D
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Leuke review, ben heel benieuwd nu.

    Denk wel dat de timing qua release bijna niet slechter had gekund. Er is al niet veel media aandacht voor deze game en dan brengen ze hun third person squad-based shooter in scifi setting ook nog eens een weekje voor Mass Effect 3 uit.

    Voorspeld weinig goeds voor de verkoopcijfers. Maar aan de andere kant, hij is zelfs bij bepaalde nederlandse shops (yourgamezone.nl volgens mij) nu al voor 32 euro te krijgen en in Engeland zelfs nog goedkoper. Dus misschien is er eindelijk een ontwikkelaar die zo handig is geweest om zijn ontwikkelbudget binnen de perken te houden zodat ze door deze mooie prijs de concurrentie wat beter aan kunnen

    (of de uitgever heeft er 0 vertrouwen in, maar dat zou een beetje vreemd zijn gezien de toch overwegend positieve ontvangst)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ach, jij en ik hebben in BD misschien wel een ontzettend vette shooter gevonden. Ik lig er echt niet van wakker dat ME3 bijna wordt released. Leuk voor die game. 't zal ongetwijfeld wel een ontzettend goede shooter zijn, maar dat wisten we al langer. ME3 is daarom een ontzettend veilige, maar stiekum ook een ontzettend saaie aankoop. Ik verwacht niet dat ME3 mij gaat verrassen, maar die edge heeft BD bij mij nog wel. Van beide titels ga ik genieten en ME3 belandt lekker op de stapel naast de andere games die ik nog wil spelen.

    Vanquish verkocht trouwens ook niet geweldig, maar was IMO wel één van de betere games dat jaar.
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind dit spel toch wel een stuk leuker nog dan Vanquish. Al verkocht die zeker ook wat mager ja...

    Bedankt in elk geval voor de complimenten over de review.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Vanquish en BD zijn qua speltype ook heel verschillende games.
     
  16. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de demo vind ik level 1 heel goed en level 2 tegenvallen..twijfel nog wel..misschien dat ik hem haal als de game wat goedkoper is..level 1 is heel kort dus heb het idee dat ik heel erg rush door bd..en zeker dat ik na tien uur de game niet zo gauw meer zal spelen..
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Waarschijnlijk zijn het geen hele levels, maar stukjes van levels, het spel heeft een stuk of 6 enorme levels. Welke stukjes zitten er eigenlijk in de demo?
     
  18. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Level in een stad met een robot lancer en het 2e level op een metro station..level in de stad is behoorlijk kort..maar in mijn mening ziet deze er grafisch wel heel mooi uit..
     
  19. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel verzendkosten zijn er bij yourgamezone, kan dit nergens terugvinden? Misschien dat ik alsnog voor BD en MGS HD collection ga..:)
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Is dat stuk met die lancer dat je dingen op hem moet droppen? Een kabel enzo. Dat is redelijk aan het begin van het spel. Het metrogedeelte is verder in het spel. Ik vond het stuk op het station niet zo, maar het stuk in de rijdende metro wel tof.
     

Deel Deze Pagina