1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Binary Domain

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 9 feb 2012.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm demo speelt eigelijk best lekker.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Grappig dat veel reviewers en bladen de game afschilderen als een wannabe en geven het een gemiddeld zesje. Ik heb de game ook en ik vind het gruwelijk tof. Je scoort alleen hoge cijfers als je een bekende naam hebt. Dan geeft het niet dat je CoD 439 ModernWare in the Kitchen heet en al 400 jaar hetzelfde doet.
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Een zesje is wat overdreven, 73% zegt game rankings. Maar ook dat vind ik veel en veel te laag.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had een paar reviews gelezen en ik zag een aantal cijfers in de 6 staan, vandaar. Ik heb niet naar Gamerankings gekeken to be honest.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Edge gaf een 6 inderdaad, maar dat zegt niks. Zij gaven Gunstar Heroes en GTA III ook een 6 :+

    Heb bijna spijt dat ik m bij zavvi heb besteld, heb echt zin om te spelen. AL is het inderdaad maar omdat het eindelijk weer eens een niet-sequel is in een setting die me aanspreekt
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie hem voor niet al te duur staan.

    Binnenkort denk ik wat games inruilen of verkopen en deze halen.
     
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een WTF moment nu. Deze game is compleet aan me voorbij gegaan.

    Heb mn preorder van ME3 gecancelled en deze game moet ik z.s.m. hebben.

    Jammer dat deze game ondergesneeuwd gaat worden, maar mijn zegen hebben ze. Na Vanquish ben ik hier aan toe.

    Het is verdomme van de maker van SpikeOut!
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De boer eet niet wat hij niet kent. Mensen zijn grappige wezens. We eisen vernieuwing, maar wanneer een verandering zich voordoet reageren we heel terughoudend en grijpen we al snel terug naar het veilige en gebruikelijke en durven niet de stap te zetten om iets nieuws te proberen.
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nog even de recensies af maar vin em tot nu toe erg laag scoren.
    Voor een heel erg fris ogende game.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Sorry Zif. Ik zal niet zeggen dat de game slecht is, maar nieuw of vernieuwend allerminst. Blijft jammer dat een on par game moeite heeft om te verkopen, maar persoonlijk vond ik de demo te kill en klinisch. En het robot schieten vind ik helemaal niet leuk, dan heb ik liever van die baddass monsters uit Gears.

    Wellicht ooit eens als budgetbak titel. Maar ik ben er bang voor. De ooit nog te spelen lijst is groot en er komen zoveel goede games uit, dat er weinig gaatjes vallen...
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Helemaal waar!!!!! En je kan er nu al donder op zeggen dat Black Snobs 2 met dikke 8.5's en 9's ermee wegkomt, zielig gewoon.
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is gewoon standaard ieder jaar weer :x

    hehe
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb de game ook nog niet gespeeld (zelfs de demo niet), maar wat ik zag beviel me wel. Kil en klinisch vind ik bij de SF I-Robot sfeer passen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Het spel hoeft ook niet vernieuwend te zijn, maar sommigen plaatsen BD meteen in de schaduw van ME3 en dat vind ik een beetje jammer. De spellen hebben weinig met elkaar te maken, behalve dat het allebei in het SF genre valt.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daar ben ik het volledig met je eens, het heeft niks met ME te maken. Daarom vergelijk ik het ook met Gears, die zit in hetzelfde genre. De robots zijn idd een kwestie van smaak.

    hopelijk helpt de lagere prijs de game wat....
     
  15. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Robots ook een meer inteligenter uitstraling hebben..ze zijn er echt om je te vermooden..de wezens in gears of war ook maar het geeft toch een hele andere feeling..vooral omdat het in een andere tijdperiode is...tenminste dat kreeg ik van de demo.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Gakkie, je hebt gelijk dat het spel niet zo origineel is. Daarom zouden juist veel mensen het spel leuk moeten vinden denk ik zo. Mits ze het spel een kans zouden geven natuurlijk. Het spel heeft juist slim van de concurrentie gejat en is er naar mijn mening overheen gegaan.
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    32 euro is ie maar bij yourgamezone.nl, dat lijkt me wel het proberen waard.

    Eerste demo level von ik zeker strak en ben nu bezig met het 2de level op hard en dat is vrij lastig.

    Hoe zit dat met die voice commands? Werkt dat een beetje naar behoren?
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Daar heb ik het wel over in de review. Het werkt redelijk goed, maar niet ideaal. Af en toe had ik wel wat gedoe of ik moest het twee keer zeggen voordat het spel het herkent. Duidelijk articuleren is wel belangrijk. Het heeft ook zijn leuke (melige) kanten, waar ik het ook over heb.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De voice commands werkten in de demo totaal niet bij mij. Ik werd niet eens gehoord door de teamleden. Maar in het configuratiemenu voor voice commands werd mijn stem wel opgepakt, alleen zei de game dat ik hele andere woorden riep, yeah right...heel weird.
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb het zeker te snel gelezen.

    Zal het even terug kijken ;)
     

Deel Deze Pagina