Ja ja de demo van UT 2003 komt er aan. Check deze link alfast voor cheats Maar niet straks gebruike om online vals te spele (zal wel niet kunne denk) PS ik las ook in de PC zone dat UT 2003 deze of volgende maand uitkwam. Maar dat zal wel niet waar zijn denk.(Typfout vast volgendjaar jullie/junni ofzo) Corecctie hij komt er wel aan het staat zelfs op www.planetunreal.com Een woord WOW
ik zocht em ook al maar op ww.megagames.com deed hij et niet die editor klonk in de PU trouwens heel cool
De demo is gelekt, dat is niet de bedoeling, dus is het warez. Nu nog wel, als de demo eenmaal uit is zet je van mijn part dit hele topic vol met links, maar nu nog niet.
Kwas er ook net te laat bij bij megagames. Jammer, de pU had hem al vorige maand, beetj eraar eigenlijk???
ik heb vamiddag een mailtje naar de PU gestuurd (12:22) om te vragen wanneer de demo van UT 2003 op hun site komt en of er ook een editor bijkomt, ze stuurde net een mailtje terug (14:44 snelle reactie) dat als hij er is hij op de site komt en ze weten nog niet of er een editor bijzit. daar word ik ook veel wijzer uit