Beste leden van Xbox world,
Binnenkort begin ik met een nieuwe clan in Nederland.
Vroeger heb ik altijd clans gemanaged onder andere team aVIP, dirtyDutchz, Team Sirox. In deze clans ging het niet altijd zoals geplanned en ik wilde vaak beslissingen nemen die niet mogelijk waren of niet konden op dat moment. Ik dacht dat alles makkelijk was maar had het bij het verkeerde eind. Alles wat ik wilde doen ging eigenlijk stuk. In Team Sirox had ik shirtjes laten bedrukken doormiddel van een sponsor en voelde me gelijk "DE MAN" maar ik overdreef teveel. Zo kunnen we wel even doorgaan met fouten die ik heb gemaakt maar daar heb ik uiteraard van geleerd! En ik denk dat ik nu klaar ben voor een nieuwe start met natuurlijk een verleden die niet meer mag voor komen in het heden. En daar ga ik vandaag een begin aan maken.
Jullie zullen me nu ik dit allemaal heb verteld wel kennen. Ik was "Gamble"
Op dit moment heb ik nog geen Xbox 360 omdat die naar Duitsland vertrokken is voor een reparatie. Maar zodra hij terug is ga ik beginnen aan de nog naamloze clan. Een naam verzin je niet zomaar dus wacht ik hier even mee zodat ik en hopelijk toekomste leden over kan discussieren.
Ik ben veel dingen van plan met de clan en heb een beeld ervan maar zoals ik hierboven heb beschreven wil ik dingen niet te snel gaan doen en alles stapje voor stapje gaan aanpakken.
Wat kunnen jullie verwachten zodra er leden in de clan zitten en er een naam bekend is die pakkend en strak is en goed over komt op de mensen.
- Een strakke, nette website.
- Een forum waarop gediscussierd kan worden
Dus ben jij een beetje bekend in de gamingscene en heb jij intresse om Nederlandse clan te joinen en ben jij in het bezit van een headset en kun ook nog eens SuPeR goed gamen. Dan ben ik opzoek naar jou!
De games die er gespeeld zullen gaan worden.
- Call of Duty 4: Modern Warfare 2.
- Halo 3.
- Fifa 10.
- Gears of War 2.
En misschien wel andere spellen maar daar moet intresse voor zijn en kun je dit uiteraard melden in deze thread.
Zodra er leden en een website is zal ik deze thread aanpassen en er een normale clan thread van maken! Met informatie over de leden en logo's erin bewerkt noem het maar op het zal er in staan.
Vriendelijke groeten,
Tumble.
Laatst bewerkt: 11 jan 2010