Binnenkort: IRL! Waarom beter dan een F1 spel???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tazs, 3 jan 2003.

1. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waarom (letterlijk) rondjes rijden leuker is dan een F1 spel op heel afwisselende circuits?

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    omdat je die ronde dan uit je hoofd gaat leren en de bochten precies goed kan nemen na wat oefening.

PS: je moet F1 spelen op je pc, met wingman stuur en een dikke stereo aan je pc hangen...

3. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die game door Codemaster gemaakt wordt (toch?), dus dat zit wel goed.

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Deze reactie is ook lekker onderbouwd.... ]:- Sorry nix persoonlijks! Maar ik vind f1 op pc ook wel cool maar veel vetter op een console (en dan natuurlijk de Xbox). Waarom? omdat je dan tenminste WEL met een paar maten fatsoenlijk kan rijden en je tenminste relaxed onderuitgezakt op de bank kan liggen (of op bed, in mijn geval :D )

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    op een console met een controller in je hand is geen ruk an

6. Gameslave

Gameslave Guest

F1 2002 of gp4, weet niet meer welke ik bij de v&d gespeeld heb op de xbox, vond ik echt nix aan. Totaal geen realisme, als je voor een echte f1 game gaat die ook echt realistisch is, speel ik m t liefst op de pc met stuur.

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was f12002!
    En ik ben het met je eens dat dat een shitspel was! MAar redeneer alletwee eens niet zo krom!!

Ligt het aan de console of aan het spel dat het shit speelt?!?! Als er wel een goed spel uitkomt voor de Xbox speelt het weer veel lekkerder.... Echt ik begrijp dat jullie je misschien meer aangetrokken voelen voor f1 op de pc, maar kom dan niet met deze argumenten...

8. Gameslave

Gameslave Guest

Ik houd gewoon niet van formule 1 op de consoles, er is nog geen schademodel (op f1 97 na dan dacht ik) en ik wil geen arcade racer waar je vol over het gras kan rijden en nog iedereen inhalen bij formule 1, ik verwacht van een goed formule 1 spel gewoon een goede realiteitsgehalte en dat is er tot nu toch nog niet. Daarom speel ik dan ook liever racegames als sega gt 2002 op de xbox.

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    gameslave, moet je een goeie pc kopen, een dikke stereo set, een force feedback stuurtje, en f1 2002 installeren, dan heb je dus egt wel lol he

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    f1 2002 is echt een rot spel! sorry maar dat is mijn mening, vraag niet om hier argumenten voor te geven want dan ben ik nog wel ff bezig...

Deel Deze Pagina