bios updaten?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door daantjuh_15, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet volgens mij men moederbord update, teminste dat is toch hetzelfde als bios?,, maar goed ik zal het ff uitleggen:

een hele tijd gelede had ik een nieuwe videokaart gekocht ( nvidia 6600 256 mb AGP 8x)

maarja ik heb nu een beetje een probleem met men computer, sinds ik die videokaart heb doet men pc raar ( men hele pc loopt SUPER traag, echt alles..kan helemaal niks op dat moment ) tijdens het kijken naar een filmpje, op internet of in wmp maakt niet uit waar...nu kom ik er net achter, ik had een demo van crashday gedownload, kijken of het leuk is..dus ik start hem op..en krijg gewoon een zwart beeld, dus ik druk op ctrl, alt, delete en precies hetzelfde, men hele pc loopt traag...het venstertje komt heel langzamerhand naar voren, eerst de buitenste lijnen, dan de binnenste etc etc..en bij cpu-gebruik staat: 100%. nu heb een tijdje geleden een nieuwe voeding gekocht van 350W, had eerst een 250 maarja ( dacht dat dat het probleem was)...dat helpt dus ook niks een nieuwe voeding..
    Dus nu zit ik een beetje te kijke wat het wel kan zijn, want volgens mij moet ik mijn bios updaten, want volgens mij had ik ergens gezien dat de update van de bios uit 2002 is..misschien dat die daarom zo langzaam is, dat die de kaart niet ondersteund ofso.
    maarja ik weet als je de verkeerde update instaleert is je hele bios naar de klote. en ik heb totaal geen idee waar ik de update kan vinde, en welke bios ik heb etc etc. dus als iemand hoe en wat..graaagg antwoorde...want ik word echt gek, kan gewoon geen 1 filmpje kijken!, BEHALVE...als ik men oude driver erop zet van de cd die erbij zat...maarja daar heb ik niks aan want dat is een redelijk oude driver, en als ik de nieuwere spellen wil spelen..lopen de spellen gewoon vast of andere verschijnselen..maar...dan kan ik wel films bekijken etc..wat ook zo is kwam ik laatst achter dat filmpjes op youtube gewoon normaal doen:confused:(met nieuwste driver) daar heb ik totaal geen last maar als ik bijvoorbeeld rainbow six vegas wil gaan spelen en ik start hem op is het intro filmpje van ubisoft heel stotterent terwijl de game zelf wel gewoon soepel loopt.
    dus echt heel apart, hopelijk weet iemand hier raad mee mijn specs:

P4 2,54 ghz
    120 Gb hd
    768 mb geheugen
    Nvidia 6600 AGP 256 mb AGP 8x
    ( met nieuwste driver )

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de boel al aan de praat gekregen ??

Was vanmiddag even aan het snuffelen in de BIOS.
    En kwam daar de optie ( AGP Voltage Regulator ) tegen.
    Hiermee kan je de spanning op het AGP-slot verhogen en verlagen.

Mischien krijgt jouw Videokaart wel te veel of te weinig spanning !!

Gooi deze dicht.
    2 Post's met het zelfde probleem is er 1 teveel !!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=93081 we gaan hier verder !!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina