1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging op normal met 5 first aids kits soms ook nog dood:+
    Slecht ik weet hetO-)
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet de enige, had het zelfde met Bioshock 1. Bij de eerst Big Daddy legde ik het loodje al en menig spel speel ik met gemak op hard uit. Dunno denk dat deze games wat meer tactiek eisen van je guns :+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zou dat het zijn? Tis idd wel zo dat ik het vaak leuk vind om random met mijn plasmids te kloten :+
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Gok het wel, anders zouden er ook geen plasmids EN guns zijn, en al helemaal niet gecombineerd. Denk zo dat je ook voor leuke plaatjes komt te staan, mensen lanceren en in vuur zetten tegelijkertijd. Think outside the box
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Whaha, heb de special edition nu al een week in huis en Bioshock 2 zit nog steeds in de seal :+
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sow dan goeiemorgen...
    Kom er nu met m,n 2e playtrough pas achter dat als je je linkertrigger ingedrukt houdt je plasmid zich oplaad en krachtiger word :lol:

    Alstjeblieft laat iemand me niet vertellen dat dat in bioshock 1 ook al zo was (die ik 3x heb uitgespeelt)

    |:-

    *voel je dan best lullig*
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in deel 1 ook al:+

    Inkoppertje natuurlijkO-)
     
  8. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in deel 1 niet... ;)
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat is nieuw. Wordt verteld in deel 2 zodra je een Plasmid Upgrade koopt.
     
  10. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Seriously?! Je bent niet de enige, is ook mij totaal ontgaan. :confused:
    Ook in de 2e playthrough maar mee gaan spelen dan..
     
  11. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik kom er na ongeveer 2 ur pas achter dat ik mn wapens kwijt was door een gene tonic en dat het niet bij het spel hoorde :D
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zo, nog 2 achievements te gaan en dan is het weer klaar! Nog even de game op hard doorspelen en nog level 40 worden online. Gelukkig ben ik al bijna level 36 dus ook dat gaat opschieten!

    Hele toffe game! :)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoeveel uur online heb je er al opzitten? Uurtje of 20/25 schat ik?

    Zit zelf nu op level 20 na volgens mij 7/8 uur uit m'n hoofd.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeeh nee serieus kan dat?! Dat wist ik dus ook niet. :+

    Je leest trouwens ook veel van mensen die alleen nog maar een drill kunnen equipen, komt door een bepaalde tonic :+
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij zitten we daar wel aardig aan inmiddels ja. Lekker veel researchen en hacken en Adam Viles verzamelen is echt al het halve werk. Dat vind ik ook zo leuk aan deze MP je hoeft niet perse een meesterschutter te zijn om te levelen.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat had ik dus ook de laatste levels :9
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Inderdaad! Ik zuig ook best wel, maar toch krijg je altijd lekker veel adam als je t goed aanpakt. :) Ik zit nu in lvl 20, vanmiddag maar weer verder denk,. :)

    Bij welke mode is het t makkelijkst snel adam te halen? Ik doe altijd gewoon Survival of the Fittest.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Heeft iemand hem al binnen van Gamehubs? Heb er zin in namelijk. :+
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Capture the sister brengt meestal altijd rond de 600/700/800 adam op per game. Je kan daar snel kills scoren aangezien iedereen altijd op de sister gefixeerd is en als een kip zonder kop rondloopt. Ook heb je 4 rondes waarin je zat kills kan maken. Meestal zit ik rond de 15+ kills in combinatie met veel hacken en researchen. Soms heb je ook nog geluk dat je een sister kan capturen.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  20. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met mp door een vallend water heen gelopen in de eerste round. Start vervolgens de 2nd round. Heb ik een waterig beeld voor de rest van de match!!!

    Denk gaat wel over nou niet dus 4 rounds in totaal gedaan met dat waterige beeld !!!
    Heel raar geen eentje van mijn team had er last van. Maar moet wel zeggen dat ik nog de meeste kills had met capture the little sister. Vervolgens ook nog 2x gescoord :p ! ging best lekker aangezien het beeld maar bleef haken op dat water :p
     

Deel Deze Pagina