1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nog niet, zit er al wel een beetje op te wachten. Moest me net in de lunchpauze weer inhouden om hem niet bij de FRS te halen
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    pfew ik ben dus niet de enige, ik begon mij al zorgen te maken.

    Hopelijk heb ik hem morgen, want ik heb sinds tijden geen kont te doen dit weekend....vriendin op vakantie met haar vriendinnen, vrienden op vakantie en mij laten ze thuis :mad:.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Uitgespeeld op Hard, zonder vita chambers te gebruiken. Saven wanneer je een Big daddy wilt gaan aanvallen, zelfde geldt voor wanneer een Big sister opdaagd en wanneer je een Little sister adam laat verzamelen. En als je een wapen kan upgraden, doe dan eerst de rivetgun helemaal en maak veel headshots.
    Toffe game, alleen vond ik deel 1 beter. Nu nog de multiplayer doorspelen.
    Miste wel een beetje een eindgevecht, zoals je die wel had met Bioshock 1.
     
  4. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel audio logs zijn er in het spel? Precies 100 of meer?
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Meer dacht 125.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    128 totaal. Gewoon goed alles doorzoeken en dan moet goed komen, zonder guide had ik er volgens mij ~115 gevonden.
     
  7. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke bedankt voor de info! *)
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je kunt echt nergens zien hoeveel je er al gevonden hebt he. Mis dat soort statistiekjes wel een beetje eerlijk gezegd. :{
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel, gewoon stuk voor stuk zelf tellen.
    Dit kun je per level doen door naar de Diaries te gaan via (back).
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Alleen de "Radio Message's" tellen niet mee. Anders zat ik er wel overheen. Ik had er 96. :mad:
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    I know, "Radio Messages" zijn trouwens ook alleen maar van het level waar je nu in bent.

    Wel echt lelijk dat je er 96 hebt :mad:. Heb je niet nog een savegame in het laatste level? Want daar zijn er maar liefst 17 te vinden!
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan maar morgen opzoek! Heb je ook een leuke link? Geloof dat ik er er zo'n 10 heb uit het laatste level.

    Begin wel overnieuw. Moet die wapen upgrades ook nog.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tuurlijk: http://www.mlwgames.com/bioshock2/guide/maps/1/adonis-luxury-resort
    Bovenaan kun je het level kiezen en van elke audio diary / Power to the People is een filmpje.

    Levels waarin een PttP Station te vinden is zijn:
    Ik zou, als je nog een savegame in het laatste level hebt, de audio diary achievement even snel halen in het laatste level. Dan hoef je daar de 2e run niet ook weer de hele tijd op te focussen.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb er 15 in Persephone. Dat is het laatste level toch?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inner Persephone is het laatste level idd, en daar zijn er 17 te vinden total. In Persephone (komt voor Inner Persephone) zijn er 5 totaal te vinden.
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zit bij Inner, geen save meer van daarvoor. Achja gebruik die guide nu wel. :9
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game inmiddels uitgespeeld. Heb genoeg audio diaries gevonden (106 in totaal), alleen miste twee wapenupgrade-stations. Ga de game er niet nog een keer voor spelen, vond hem erg tof, maar moet nu enkel nog maar twee achievements van de singleplayer (wapen upgrades en op hard uitspelen), en er zijn ook nog andere games die gespeeld moet worden.

    Het laatste deel van de game, zonder in detail te gaan, vond ik trouwens wel erg leuk gedaan, hoewel het laatste gevecht niet zoveel voor stelde.

    Het werd ook wel erg makkelijk toen je de Little Sister in kon schakelen
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    In die level waar je die vuurplasmid moet halen had ik aan het einde dat de game vroeg of ik wel zeker wist dat ik verder wilde, omdat ik later niet terug zou kunnen. Had er verder geen aandacht aan besteed maar heb sindsdien nooit zo'n scherm meer gehad. Betekend dat dat ik ergens een gedeelte heb overgeslagen? Het lijkt me sterk want ik check altijd de map voor grijze gebieden in de omgeving voor ik verder ga.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het kan zijn dat je die popup krijgt als je een bepaald gedeelte bent vergeten te betreden (jij hebt hem niet meer sindsdien gekregen, dus dat zou moeten betekenen dat je gewoon alles hebt doorzocht, en dit geef je ook aan).

    Of het kan zijn dat je die popup alleen maar in het eerste level krijgt zodat je weet dat je niet meer terug kan.

    Welke van de 2 nu klopt, dat weet ik niet. :9
     

Deel Deze Pagina