1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eenmalig. Zodat je gewoon weet ook voor de levels daarna dat je niet meer terug kan.
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij is het ook eenmalig dat je die melding krijgt.

    Nu een tijd bezig geweet in de multiplayer (ben nu level 10) en het is best vermakelijk. Al heb ik al wel een paar keer last gehad van lag, lost connections tijdens potjes en ook enkele vastlopers in de multiplayer.
     
  3. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister besteld op gamersland.com voor €42, toch een mooi prijsje!
    Hopelijk wordt ie dan morgen verstuurd en heb ik hem dinsdag binnen... Kan echt niet wachten :D
    Heb het eerste deel 3x uitgespeeld (alle achievements gehaald) en ik ga zo beginnen aan een 4e keer om nog ff in de mood te komen. Bioshock is echt het beste spel dat ik ooit heb gespeeld, dus ben heel benieuwd naar het 2e deel! :thumbs:
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vandaag voor het eerst MP gespeeld. Is er een manier om te zien of een vending machine gebooby trapped is en zoja kun je die ontmantelen en hoe?
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er brand altijd een lampje rechtboven waaraan je de status kunt zien.
    Wit = neutraal
    Rood = gebooby trapped door vijand
    Blauw = gebooby trapped door teammaat (of jijzelf natuurlijk :+).

    Als een vijand deze gebooby trapped heeft en je komt er te dicht bij, zeg voor het gemak even 1 meter, laat deze een soort van granaat vallen waaraan je dood kunt gaan. Maar dit is heel makkelijk te omzeilen door gewoon even dicht bij te komen (waarna hij die granaat laat vallen) en dan snel naar achteren te lopen.

    En daarnaast kun je ook nog via Winter Blast de vending machine bevriezen zodat hij geen granaat meer laat vallen en kun je hem makkelijk hacken.
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren begonnen aan BS2. wat een heerlijke singleplayer!
     
  7. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog steeds op mijn exemplaar te wachten :mad:

    Kan iemand een redelijke indicatie geven hoelang je ongeveer met de single player bezig bent aub ?
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Van het weekend ein-de-lijk rank 40 behaald! Heb er toch bijna 22 uur over gedaan volgens de stats. De mp was erg vermakelijk, maar nu heb ik het wel gezien. Ik heb in die 22 uur tijd maar 10 Little Sisters weten te capturen! Echt veels te moeilijk. Het eindfilmpje is wel leuk zodra je rank 40 behaald hebt.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb gemengde gevoelens over MP. Op zich is het wel leuk maar het schieten voelt niet zo goed aan en de gameplay modes springen er niet echt uit
     
  10. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik die hele multiplayer niet eens ga spelen.
    gaat mij meer om de ijzersterke singleplayer.
    deeltje 1 heeft mij toch 4 tot 5 x kunnen motiveren om hem opnieuw te spelen.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren ook level 30 gehaald en ik ben nog steeds blij dat ze er multiplayer hebben ingestopt. Over level 30 heb ik 12 uur gedaan. Het zit gewoon heel goed in elkaar imo en ik vind de variatie echt geweldig.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    net begonnen aan de SP maar nog geen little sister kunnen redden. Even een vraag darrom. Deze Bioshock is lineair: Zijn de little sisters missable?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo nog geen Little Sisters kunnen redden? En ja, ze zijn missable.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    omdat ik pas bij de cafetaria ben
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lekker duidelijk allemaal. 8)
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ok ik ben bij de cafetaria in Atlantic Express. Ik heb pas de telekinesis plasmid
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Al een stuk duidelijker :9
    Nog een tip:
    Als je op start drukt kun je onderaan zien hoeveel Little Sisters zich in dit level bevinden.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    start of back? IIG zie ik bij beide niets staan. Ik vind ze denk ik wel allemaal dan
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Als er niks onderin staat als je op start drukt dan is daar nog geen little sister. Eerste 2 levels heb je er geen!
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hmm wat moet ik nu, Ik krijg een waarschuwing als ik het amusementspark wil verlaten dat ik niet terug kan. Maar volgens mij kan ik geen Adam meer krijgen om de overige upgrades bij de GG te kopen
     

Deel Deze Pagina