1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff 2 potjes multiplayer gedaan op een andere account aangezien mijn mainaccount geen Gold meer heeft... En ik moet zeggen dat het best vermakelijk is :)
    Had in het 2e potje al een Big Daddy suit en het is best goed uitgewerkt.

    Ben uiteraard ook bezig met de singeplayer en die is echt top! :D
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat is die matchmaking ruk :D game end steeds
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Al binnen ondertussen?
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net mijn Shotgun en vroeg me af hoever ik nou in de game ben? Ik ben nu al dik 6 uur bezig en ik lees dat mensen er 10 uur over doen dus maakte me een beetje zorgen dat ik al ruim over de helft heen was :+
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je het level post waar je bent/of het laatst bent geweest kunnen we er meer mee denk ik. :)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb er al 12 uur opzitten :) ben in level 7 van 9. Maar ik kijk ook in elk hoekje, research alles wat los en vast zit. Neem de tijd met deze epische game :D
     
  7. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, vanmorgen TNT gast aan de deur. 3 Weken heeft het nodig gehad. Ik had al vaker wat bij GH besteld, maar nooit eerder heeft het zolang geduurt. Maar ja scheelt wel weer wat poen, dus moet ik verder niet zeiken..:cool:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik geef nog steeds het chinees nieuwjaar de schuld van de vertraging , GH is immers ook 4 dagen dicht geweest.

    Heb hem gister ook binnen gehad en heb gisteravond tot ongeveer halverwege pauper's drop gespeeld (denk ik) Tot nu toe ben ik zeer te spreken over de singleplayer. De combat werkt nog beter dan in deel 1 en de sfeer is net zo pakkend. De multiplayer ga ik denk ik niet eens aan beginnen aangezien morgen of overmorgen BFBC2 uitkomt maar ik kan desondanks toch alle fans van deel 1 ook dit deel aanraden.

    De vernieuwing is niet meer zo indrukwekkend als in het vorige deel maar het is absoluut een waardige opvolger. Ik ben ook heel erg te spreken over het geluid, als je thuis een goed setje hebt staan hoor je het echt overal piepen en kraken en is het net alsof het water bij je langs de muren loopt :)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Tof, hoop hem vandaag binnen te hebben dan. Krijg nooit post op de Maandag.
     
  10. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb ik ook steeds ja (en lag). Is het zo dat de game altijd end als de host er tussenuit knijpt, of probeert de game de host wel te verhuizen naar een andere speler?

    Heb namelijk al best vaak die connection lost rommel gehad en dan ben je ook je voortgang kwijt volgens mij:'-(

    Vind de multiplayer overigens wel zo grappig dat ik de singleplayer nog helemaal niet heb aangeraakt (en dat had ik op voorhand nooit gedacht).
    Niets zo lekker als met een gechargde incinerate splicers in de hens zetten. Zelfs als ze jou afschieten krijg je vaak nog je kill "from the grave" of assist omdat ze zo lang doorfikken haha
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in Paupers Drop. Moet nu zoeken naar een plasmid waardoor ik een doorgang kan los breken van allemaal muur stukken.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    das nog redelijk in het begin meen level 4 van de 9
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb de game zojuist dan eindelijk toch ook besteld! Voor die 28 euro incl verzenden bij Play-Asia kon ik m toch echt niet meer laten liggen ;)!!
    Bestaat er een Bioshock Wiki ofzo? Want ik zou het verhaal van deel 1 nog wel ff in vogelvlucht willen lezen om mn geheugen ff op te frissen!
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Super! Kan ik volgende week eerst ff mn geheugen opfrissen :)!
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tering wat een einde, man echt deze game is zo geil :D. Enne gokje voor deel drie.

    Je speelt als big sister :D
     
  17. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem net binnen van Gamehubs na 2 dagen nu lekker spelen :D
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    enige nadeel van het spel vind ik dat het collecten van adam met little sisters best wat eentonig wordt.....

    big daddy verslaan, little sister adopten, 2x adam verzamelen wat je soms niet lukt en dan upgraden. Huidig level waar ik zit lopen drie big daddy's rond....
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mijne is vanochtend vroeg verstuurd door Play-Asia, dus met beetje geluk kan ik volgende week ook aan de slag! Ben benieuwd ;)!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ben nu in Pauper nog wat, maar vind hem tot nu toe erg tof. En dat terwijl ik deel 1 eigenlijk nergens boeiend vond.
    Alle sisters harvesten. :cool:

    MP is wel oké, meteen Big Daddy outfit gevonden in mijn eerste pot. :+
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010

Deel Deze Pagina