1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat wist ik wel. Ik heb de demo ook gespeeld (op normal)
    ik bedoel eigenlijk op welk niveau de makers het spel bedacht hebben (bungie heeft halo 3 bedoelt om te spelen op heroic)

    K speel alleen maar shooters bijna, en de demo op normal was niet moeilijkl,dus dat komt wel goed
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahahh ik kwam net voor het eerst Big Daddy tegen! Ja kheb ff pauze gehad :p Maar jezus dat viel vies tegen zeg.....ik denk die heb je nog wel een keertje neer! Neehoor....en die little sister deed ook iets bij mij zodat ik eventjes niet kan schieten! Dat was echt te k*t gewoon
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet je wat het grappige is? Big Daddy zijn niet eens hostile. Als je hun niks doet doen ze jou ook niks...

    Btw voor iedereen die bij Sander Cohen komt. Kill hem niet!! Daar krijg je later nog een kans voor, maar als je hem killed kun je later in het spel 1 deur niet in en daar zit nog een weapon upgrade dus dan geen achievement!!!
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    oftewel, maak ook een save voordat je cohan ontmoet. Kan je alle achievements halen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik weet niet of je hem later in zijn apartemnt ook nog kunt killen. Ik heb het dus meteen gedaan en nu mis ik sowieso 2 achievements. Speel al op hard dus ga het hierna niet nog een keer spelen :mad:
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik is net bij Neptunes Bounty! Hoe ver is ik nu? :p
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zojuist een paar uutjes met de game doorgebracht en hij is erg goed, maar meer ook niet. Game of the Year, een 10 hier, een perfecte score daar, dat zal allemaal wel, maar het feit dat de ondertiteling niet eens synchroom kan lopen is voor mij al een groot minpunt.

    De helft van de dialogen kan ik niet goed volgen nu vanwege onduidelijke spraak van verschillende figuren. Er gaat een heleboel langs mij heen nu en dat vind ik onwijs jammer. Verder word ik gek van die beveilingscamera's, maar zoals het er nu naar uitziet krijg ik daar straks ook wat voor.

    Ik speel hem rustig uit de komende week en ik zie wel of ik de game uiteindelijk nog zo geweldig vind dan dat nu het geval is! :cool:
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Kijk, dat is nog eens slim bedacht. Dat noem ik nog eens out of the box thinking.

    Zelf gebruik ik telekinises om ammo te "verzamelen" op een vaste plek (bijvoorbeeld voor een vending machine). Als je het met de "x" button neerlegt kost het geen Eve. Op deze manier kun je mooie ammo verzamelplaatsen maken van ammo die je op dit moment niet kunt gebruiken (je draagt al het maximum), maar wel misschien in de toekomst...

    Trouwens, is er in de toekomst nog een mogelijkheid om je geldbeurs uit te breiden? Ik zit echt de hele tijd aan die 500 dollar max. en moet de hele tijd geld laten liggen....
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  9. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Die beveiligingscamera's zijn idd behoorlijk irri. Ernaartoe sneaken, even shocken met je Electrobolt Plasmid, en dan met de revolver afmaken...
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Gforce, bedankt hiervoor! Dus als ik hem tegenkom gewoon niet killen zodat ik die achievement voor alle wapens geupgraded kan behalen? En is het ook zeker dat ik hem later dus nog kan vermoorden? :thumbs:

    En LangeJan, dat is ook een goede oplossing ja, gewoon saven voor die gast.
    Dus als je dan die alle wapens upgrade achievement hebt behaald ff saven. Dan dus terug gaan naar die oude save, snel die gast killen = Achievement unlocked.
    En dan gewoon weer die savegame loaden waarbij je dus zo ver bent met alle wapen upgrades.



    Ik heb 2 vraagjes, je zult ze in deze spoiler vinden

    Ik ben nu in dat 2e level, waarbij ik met die Incinerate die 2 ingangen met met ijs bedekt waren heb ontdooit. Toen daarna dus gewoon die Incinerate voor dat Telekenetische spul geruilt, omdat Incinerate niet meer zo super hard nodig meer is in dat level lijkt me.


    Nu zit ik dus daar in die Twilight Fields waarbij er een deur is die ik alleen kan openen met de goede code. Waar kan ik deze vinden?

    En er is ook een deur van een of andere Dental (tandarts) in dat zelfde level waarvoor ik een sleutel moet hebben om die deur te openen. Mijn vraag is nu ook weer, waar kan ik deze vinden?


    Super gaaf spel zeg, gisteren even een paar uurtjes gespeeld. Ik zit nu ergens in dat 2e level. Nog 2 van de 2 Little Sisters te gaan.
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik weet niet of dit al gepost is maar ik heb die bioshock ep die bij de C.E. uit voering zat geupload:

    /Mod Knip, het uploaden van muziek is niet toegestaan. Er zitten namelijk rechten op. -/- Kameo
     
  12. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Het synchrooN lopen van de ondertiteling had naar mijn mening ook beter gekunnen. Ik heb om het verhaal beter te volgen gewoon de sfx en de music wat zachter gezet, en op een rustig moment gewoon effe de audio dagboeken per level teruggeluisterd, dan krijg je veel meer een idee van wat er op dat moment in dat level speelt.

    Ik ben nou bij de Arcadia level.. en het spel verbaast me elke keer weer op een positieve manier, Game of the Year materiaal? Dat kan ik pas zeggen als ik de game 2 x heb uitgespeeld ;)
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat is er dan mis met de ondertiteling? Als je bijvoorbeeld Saints Row speelt, die ondertiteling gaat ook veel te snel en vult het scherm veel te veel. Maar daar hoorde je ook niemand over.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik doe het juist andersom :+
    Hard de eerste ronde, en Medium in de 2e ronde.

    De eerste keer speel ik gewoon voor de ervaring, zonder met een schuin oog op de achievements te letten. En de 2e keer ga ik wat beter mijn best doen voor de achievements :)
     
  15. rdswart

    rdswart Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    zet er #^#$^#*@*#$@! ff bij dat die achievement lijst spoilers bevat... Nu heb ik iets gezien wat ik helemaal nog niet wil zien :'-(
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je beetje nadenkt zou je zelf ook wel kunnen verzinnen dat achievements spoilers weggeven. Dat is bij elk spel van dit genre het geval.

    Dus je hoeft niet op mij af te geven voor je eigen incompetentie ;)

    Met de ondertitels merk ik niks. Maar ja ze staan per definitie uit met me home cinema set op niveau 9 en hoor het allemaal prima.

    Ben zelf op easy begonnen, omdat ik al jaren nauwelijks meer shooters speel en meer RPG's/adventures. Daarna normal en vervolgens hard. Zelfs op normal gaan de BD's simpel neer. Hoop op hard toch meer weerstand te krijgen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2007
  17. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ondertiteling is inderdaad irritant, ik mis ook wel veel zo. Kan hem zowiezo niet zo goed lezen, geen hd-tv, dus alles nogal klein.

    Ben zo stom geweest om electricity op te geven voor telekenesis (moest nog wat ontdooien, dus dacht dat het slimmer was om die flame-ding te houden), kan dus geen camera's meer hacken.

    Verder wel heel vet, sfeer zit er goed in, zeker als de lichten weer eens uitvallen in het spel. Zit nog steeds in het medic-level, maar heb het vermoeden dat die bijna uit is.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    =.= damn ik heb echt geen leven heb die game nu alweer uitgespeeld. Wel echt goeie game. Gewoon hoe je naar het einde toewerkt gewoon _O_.
     
  19. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke moeilijkheidsgraad heb je hem uitgespeeld? En is er een 'uitdaging' om hem nog een keer uit te spelen?
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wie gebruikt er eigenlijk de plasmids om mensen te bevriezen en die bijen?

    Dat bevriezen vind ik niks aangezien je zo geen loot krijgt. De bijen daar en tegen zijn ideaal als je een grote groep Splicers tegenover je hebt staan.

    Enige uitdaging om nog een keer uit te spelen is het alternatieve einde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina