1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, mijn fout. Dacht even aan die vuur plasmid.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, dus je bent al volwassen gemaakt? ik dacht toen je nog jong was, dat je rapture verliet,

    maar over dat einde, ik vind het wel een beetje duidelijk, dat je uiteindelijk probeert de wereld te domineren, je bent 1 van de weinigen met een kern raket, behalve amerika dan,

    waarom zou je anders je splicers naar het oppervlak sturen?

    want de onderzeëer utimoorden, omdat je bang bent dat ze de stad ontdekken, zou alleen maar stom zijn, want dan zou amerika alleen maar meer schepen sturen, aangezien het een kern onderzeeër was

    maar wat ik dus niet snap, is dat fontaine/suhong jou eerst uit rapture stuurde, en dan gelijk weer terug, met het vliegtuig?, dat slaat toch nergens op, dus ik denk dat je niet vlak voordat het vliegtuig ongeluk gemaakt werd, maar dat je als baby gewoon gemaakt was, en jong al weg gestuurd was, en later jou terughaalde, omdat ze je nodig hadden, want anders hadden hadden ze je net zo goed daar kunnen houden8)


    pff, ingewikkeld verhaal:p
     
  3. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel de zoon van Anrew Ryan, gekocht als embryo door Tenenbaum en toen gemanipuleert door Suchow
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Morgen ga ik dan eens eindelijk écht beginnen. Heb nog niet eens mijn eerste Big Daddy verslagen.
     
  5. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Net het spel uitgespeeld op hard en zelfs het eindgevecht was makkelijk. Vond het laatste gevecht ook erg simplistisch en kort maar het eindfilmpje maakte dat wel weer een beetje goed. Het filmpje was niet erg uitgebreid maar zag er grafisch erg goed uit en was zeker leuk om te zien. Vind eigenlijk dat er wel een Insane mode bij had moeten zitten. Heb ook heel veel verkent dus ik zit na mijn 1e run al op 1000 punten. Ik wil er nog een keer doorheen knallen om het andere eind te zien maar voorlopig laat ik hem even liggen om ook weer eens wat anders te spelen en school is ook weer begonnen dus zoveel tijd heb ik er niet voor.
     
  6. Meandor

    Meandor Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwoa. Die eerste is echt niet te doen. Ik deed er minstens een half uur over. Ze worden wel steeds makkelijker daarna, als je het slim speelt
     
  7. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik bioshock echt ga ruilen.
    De eerste big daddy was voor mij en eitje na goeie tacktiek begruikt te hebben maar de 2e big daddy in dat 2e level is echt heel moeilijk. Ben 1 uur bezig geweest totdat die eindelijk neerviel, en toen 1 minuut later kwam er en 3e big daddy en je raad het al ik werd gekilld. En had verdomme niet gesaved dus moes alles opnieuw doen, toen dacht ik bij mezelf ik verkoop deze game, mijn vraag is meer licht het nu aan mij dat deze game zo moeilijk is op de normal graad of kan ik beter op easy spelen (ik speel altijd shooters enso)

    & er moet bij gezegd worden dat ik verschillende tactieken gebruikt heb bij de 2e big daddy zoals die granten die gegooid worden om ze af te schieten met psyichische aanval en zo'n electro beam wanneer de big daddy in water staat, maar nee geen reed helpt
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Als je dood gaat kom je in een Vita Chamer en dan is er niks weg ofzo, kan je gewoon doorspelen en saven. En wat is je tacktiek dan want voor mij zijn die Big Daddys eigenlijk altijd easy geweest op Medium.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    jij denkt dat ze op medium al moeilijk zijn? speel hem maar eens op hard }:]

    je hoeft niet elke big daddy die je tegenkomt meteen te killen. je kan ook eerst dingen verzamelen en vallen zetten.
     
  10. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    vallen zette ?
    hoe wil je vallen zetten als die big shit heel de tijd jou ziet aankomen, en hoe wil je vallen zetten als die schietkanonnen onder het 2e level heel de tijd blijven schieten ?

    ik gebruik pysich of hoe dat ook heet, dan komt er zo'n man en die gooit met granaten dus dan gebruik ik die krachten en gooi die granaten tegen zo'n big daddy, maar er gebeurt verder nix:confused:
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan die "schietkanonnen" dus hacken... en een bigdaddy zal je nooit aanvallen als je hem ook niets doet.
     
  12. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het eerste schietkannon hack (moet hem eerst met electro beam soort van verdoven) moet die big daddy eraan gaan ??

    vreemd want dat had ik ook gedaan, maar de health ging er amper af, en het schietkannon ging zo stuk
     
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij liggen er in dat level ook gaslflessen e.d. op de tweede verdieping. DIe kan je natuurlijk ook gebruiken.
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een hoopje maken met gasflessen en daar een proximity mine tussen leggen, werkt zelfs op hard.
     
  15. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom mensen big daddy's moeilijk vinden...op hard deed ik eerst elke big daddy met een shotgun en met 5 van die first aid kits (ben naam ff vergete) gebruike had ik em dood. Toen ik eenmaal die kruisboog had gebruikte ik op de bouncer steeds trap bolts (5 trapbolts en bouncer is dood) en op de Rosie's steel bolts en waren ze ook in 6 steel bolts dood. Redelijk simpel..
     
  16. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    maar moet je de big daddy dan daar heen lokken of hoe zit dat ? want je kan niet al die gas flesse meenemen wnt daar heb ik niet genoeg adam voor:x
    en waar kan je die mijnen kopen ?
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb je daar niet genoeg adam voor? iets meenemen met telekenesis kost geen adam als je op rt duwt om lost te laten
     
  18. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet wat ze aan die scine fiction games vinden .
    Dat onrealistiche gevechten met dat tovergedoe zoals in bioscock wat ik heb gezien bij gametrailers.com vind ik zo overdreven dat het mij niet boeit.
    Zo heb je nog veel meer games zoals Mass effect / Halo 3 / Vampire Rain / blue Dragon / The darkness enz enz.........
    Ik snap niet wat gamers in deze genre games ziet , gaaf mij dan maar de Call of duty reeks of Ghost Recon reeks.
    Punto Basta.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  19. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dat is waar tnx

    maar heeft dat veel effect op the big daddy en waar kan je dan die mijnen vinden wat mr elk zei
     
  20. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kijk je dan in deze thread :x Er zijn zat mensen dat dat ''onwerkelijke'' juist mooi vinden. dus gears of war speel je ook niet... eerst had ik ook altijd dat ik dat neppe niets aanvond, maarja als de game gewoon goed is let je daar helemaal niet meer op. dus ik zou zeggen speel het eerst eens en geef dan je oordeel :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina