1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    lolz big daddy is so easy man en ik speel op hard :d weet niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden oke 1ste big daddy is wel kut omdat je nog een shotgun enz hebt maar als je een maal de shotgun hebt zijn ze echt zo easy he !
     
  2. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    wijze woorden Jackie wijze woorden. En shadow ik had precies hetzelfde :p, zelfs de eerste big daddy vond ik makkelijk, khad alleen moeite met de 2e verder niet -.-. Als je eenmaal kruisboog heb zijn ze echt gewoon leuk om af te maken, zo makkelijk. Dit is allemaal op Hard....best simpel spelletje eigenlijk -.-.
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij het laatste stukje van Bioshock, en heb een vraagje:

    Ik ben nu een big daddy, en moet een little sister ''levend houden'' want zij begeleid mij ergens heen, als zij dan tog dood gaat, gaat dat dan ten koste van mij ''Complete the game without harvesting any Little Sisters. -100g achievement''?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren iets raars..........

    Level 2 bij het begin in Neptune's bounty(als je over die deur heen klimt kom je bij low warfe)..............kom ik een big daddy tegen..........die kill ik.

    Little sister nergens te vinden, et voila een 2e big daddy...............na veel moeite ook gekilled, weer geen little sister (de lijken van de big daddy's liggen er wel)
    Komt er verdomme een derde big daddy.

    Klopt dit ?

    En waar zijn de little sisters gebleven?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als het goed is niet, want je hebt dan namelijk alles al gedaan betreffende die little sisters. Je kan namelijk, al er eentje sterft, ff kloppen op zo'n raampje en dan komt er weer een nieuwe uit. Ik geloof niet dat die achievement verloren gaat. Aan de andere kant is het niet zo moeilijk haar levend te houden, alleen bij de plekken waar ze even een lijk moet harvesten word het wat lastiger als de splicers specifiek op haar afgaan. ;):9
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sorry voor de dubbelpost.

    Ja, je moet namelijk afwachten totdat die big daddy bij zo'n open raampje gaat kloppen om zijn little sister te halen. Je moet die big daddy volgen totdat hij stil staat voor zo'n raampje en om zijn little sister roept, die komt er na gebonk op het raampje wel uit en als ze er helemaal uit is kan je pas die BD doden, anders blijven ze komen. ;):)
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    @Yellow 13

    Thanks..................wow dat was gisteren echt heel frusterend..............
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Okej bedankt, maaar wanneer kreeg jij deze achievement?

    want ik stap nu in de lift naar Fontaine, maar heb hem nog niet
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat duurt nog wel eventjes. Je moet namelijk ook nog een LS begeleiden. En als je haar de hele rit begeleid hebt, dan kom je uiteindelijk bij hem uit en is het een kwestie van tijd en heel weinig geduld (positief gezien) voor je hem en die achievement hebt. ;):b:
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist uitgespeeld, en alle little sister rescue'ed, maar ik zou graag het einde willen zien, van iemand die ze allemaal geharvest heft, heb al op youtube gezocht, maar niet kunnen vinden:

    Edit: al gevonden:)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je het beter eerst op easy kan proberen,

    en aan het begin zijn ze ook wel een beetje moeilijk, maar je moet er gewoon voorzorgen, dat je eerst de omgeving cleared, en probuur eventueel alvast turrets te hacken,

    je hoeft niet alle big daddy's te killen, want die blijven respawnen, en blijven zoeken naar little sisters, per level zijn er maar een paar little sisters, dus als een big daddy geen little sister heeft, is het vaak ook niet waard om ze te killen,

    het beste is om een camera te hacken, wachten tot de big daddy er voorloopt, en dan een security beacon op hem te gooien:D

    of gooi wat enrage beacon's op de splicers, die vallen dan de big daddy aan, of een andere splicer,

    en met plasmids kan je niet zoveel beginnen tegen big daddy's,

    probeer gewoon alvast wat vallen te zetten, met zuurstof tanken,

    en lok de big daddy erheen, en boem:D,

    naja, je moet maar gewoon wat uitproberen,

    volgens mij denk jij dat big daddy's jou altijd aanvallen,
    je kan ze gewoon voorbij laten lopen hoor, ze doen je nix,
    probeer ze gewoon niet te schieten:p


    ik had eerlijk gezegd wel wat meer van die big daddy's verwacht,
    want op hard zijn ze niet eens zo moeilijk,
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vraagje over de Hypnotize Big Daddy Plasmid. Ik gebruikte net eentje bij een BD en ipv van mij nu te beschermen bleef ie me gewoon aanvallen :confused:
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    hij is vecht nu voor je;9
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Damn, die splicers hebben later nog meer levens dan ik. Ik moet het nu echt van de headshots hebben terwijl ik gewoon op normal speel.
    Big Daddy's zijn gewoon een eitje :+ .
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij hoort voor mij te vechten ja,maar dat doet ie niet. als ik die plasmid tegen hem aangooi gebeurd er niks, hij werd zelfs kwaad :confused:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Tegen mij zeiden ze dat Bioshock op Hard in 13 uur klaar zou moeten zijn. Kan iemand die hem op Hard heeft gespeeld mij vertellen hoelang hij erover gedaan heeft om het einde te halen? Vind het dan wel vreemd die bewering, maar ze zeiden dat de top op Hard 13 uur was. ;):9
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaat niet ten koste van de achievement :) heb ut zelf ook gehad ;)
     
  18. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die big daddy al rooie ogen heb (dus hij valt je al aan) werkt het niet. Het moet een big daddy zijn met nog van die gele ogen, neutrale stand zeg maar.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De big daddy krijgt groene ogen als je zo'n hipno big daddy plasmid tegen hem aangooit.
     
  20. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat werkt niet als die al rooie ogen heb, en dat was zijn vraag -.-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina