1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ok. Dan "Rescue" ik ze ook maar alleen hoop ik niet dat het dan moeilijker wordt als je op hard gaat spelen. Dat zien we dan wel weer! :)

    P.S. Hoe zit het eigenlijk met research/fotografie, komt dat later in de game?
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit heb ik vaker gelezen en dit is een bug. Ik heb gelezen dat je gewoon door kan spelen zolang je volgens het pauzemenu maar klaar ben. Je hoort dan gewoon de achievements te krijgen en je hebt nu zelfs meer adam dus dat is ook geen probleem.
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het researchen kan je pas doen vanaf Neptunes Bounty en je zal daar vanzelf aan je camera komen.
     
  4. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle LS's al gesaved, dus dat kan dan ook niet meer. Maar heb nog een savegame aan het begin van Proving Ground.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt het trouwens dat er een gedeelte in Medical Pavilion grijs op de map blijft waar je niet kan komen of keer je later daar weer terug? Ik wil natuurlijk niks missen, dus ik denk vraag het even! :) Er blijft een Big Daddy rondlopen, maar ik kan wel naar het volgende gedeelte.
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Big Daddy's blijven gewoon spawnen.. ook al hebben ze geen LS meer om te protecten ;)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vraagje.

    Zit nog een beetje in het begin van de game. Ik moet Telekenisis zien te vinden, ik heb reeds het vuur element gevonden.
    Je ziet net Dr. Steinman weglopen, en achter hem vallen dan puinbrokken neer zodar ik er niet door kan.
    Wat nu?

    Eric
     
  8. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar een andere kamer, waar een kast staat met die drankjes, ik weet zo niet waar die kamer is, alleen dat er een trainingsveldje voor tennis is. hij zit dan aan de kant waar de ballen naar toe vliegen
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik cohen's office kan vinden?
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Super filmje die eerste. Nu weet ik echt hoe het moet. Zodra ik bij die lift ben, moet ik rechtsaf door een deur om te kijken of daar dansende splicers staan. Die moet ik dus doden, liefst na het enjoy the dance van Cohen, en dan kan ik daarna naar Cohen's kantoor. Je moet hem dus eerst laten leven en uiteindelijk een foto nemen van zijn lijk. ;):9
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    over de teliknese plasmid


    je moet bij het medical pavillion, in die hal komen, met die 2 turrets enzo,

    daar kan je met een trap naar beneden, waar jeo ok een audio diary kan vinden die is vastbevroren in het ijs,

    smelt het ijs met je vuur plasmid, ga dan rechtsaf,

    en dan gelijk links volgens mij, het is bij een gather's garden daar,
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit inmiddels in het Farmers Market level bij die al die bijen. Ik heb ook zo'n tonic dat ik ontzichtbaar word als ik even blijf stilstaan. Dat is wel gaaf gedaan.

    Ik heb Electro Bolt 2 al, wanneer ongeveer zou ik Incinerate 2 krijgen?
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @AntraXxX: Die tonic met onzichtbaarheid is echt heel vet! Ik zit nu ook op de helft van het spel en heb er nu al echt heel veel aangehad!! Ik weet alleen niet of ik nou wel of niet al die Audio Diarys heb gehad....want ik loop toch echt overal rond in elk hoek je en gaat en heb er nu al 20+ uur op zitten en zit op de helft! Maar toch voelt het gewoon dat ik er een paar mis...zou best wel k*t zijn als dat zo was....
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Die invisibility tonic is inderdaad zeer handig, ik heb hem altijd bij me :) Camera op je? Geen probleem, gewoon even stil staan en de camera gaat weer verder :thumbs:
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    In het startmenu kan je zien welke je heb gevonden en dan kan je ze nog eens beluisteren. Als je ze dan telt en vergelijkt met de aantallen per level kan je zien hoeveel je er nog mist.
    Welcome to Rapture - Medical Pavilion: 19
    Neptune's Bounty - Smuggler's Hideout: 23
    Arcadia - Farmer's Market: 24
    Fort Frolic: 15
    Hephaestus - Rapture Central Control: 20
    Olympus Heights - Apollo Square: 12
    Point Prometheus - Proving Grounds: 9
    In totaal kom je dan op 122 dagboeken waarvan er vijf maar 1 keer in het spel te krijgen zijn. De 1e 2 kan je alleen krijgen voordat je naar de Medical Pavilion ben gegaan en de 3 in de Rapture Control Center kan je ook alleen krijgen voordat je daar vertrekt. Als je ze niet meer kan vinden en je bent bereid een guide te gebruiken kan je deze van Gamefaqs gebruiken. Als het met die guide ook niet lukt kan je altijd een vraag stellen en dan zal ik proberen je te helpen. Nog een tip: Eigenlijk heeft Arcadia 25 dagboeken en Neptunes Bounty 22 maar omdat er een fout in het spel zit word een dagboek die je in Arcadia vind in het startmenu onder Neptune's Bounty gerekend dus als je daar nog 1 dagboek mis kan hij ook in Arcadia liggen.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  17. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook dat bakje met kogels onder de platenspeler vandaan pakken, dan worden ze ook boos omdat de muziek dan stopt :p
     
  18. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    M'n Bioshock game blijft steeds Freezen, na een paar seconde kan ik weer gamen en dan freezed tie weer. Is alleen bij deze game, wat moet ik doen?
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    teruggaan naar de winkel en om een andere disc vragen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina