Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Jade Empire

    Ik was wat aan het surfen over het internet en vond toen deze scans van een tot nu onbekende game genaamd Jade Empire. Dit wordt het nieuwe project van Bioware en zal eind dit 2004 verschijnen voor alleen de Xbox! Vind het er best cool uitzien. :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    _O_

    /Mod Zie mijn uitleg beneden! :) Seurreuyy
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    is dit het spaanse official xbox magazine ofzoiets:confused:

    Maar ziet er zeker stoer uit. Zeker voor een RPG (waar ik vanuitga dat het dat weer word, bioware kennende)
     
  3. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ziet er wel cool uit moet ik zeggen!:)

    edit: Het is de Italiaanse Officieele xbox magazine :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2003
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, heb 't al tijdje in de smiezen. Microsoft heeft ons echter gevraagt dit niet te posten (kleine lek!).

    Wordt in iedergeval een heel erg mooi spel! Sorry, maar ik haal de links weg... Tijdens X03 zullen we allemaal meer leren en duidelijk beelden te zien krijgen hopelijk! :)

    Het is trouwens niet bepaald nieuwe info etc. Voor meer (oude) informatie over dit (nieuwe) spel kijk hier: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2549
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hebben de links toch niet meer nodig,kijk wel ff op site van mag hihi
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jade Empire rules ... het lijkt er op dat ik gelijk begin te krijgen :)

    Jade Empire word trouwens een oriental RPG (logisch dat ze hem in Japan introduceren ;) ) ... ik vermoed nu dat het geen MMORPG (wat ik eerst dacht), maar dat deze game wel Live Co-Op gaat krijgen ... maar ik wacht met spanning af


    en een laatste plaatje voor de spam

    [​IMG]


    mijn eigen speurwerk ;)

    Ik heb de info nu ook kunnen vinden en het spel ziet er nu al indrukwekkend uit en het is inderdaad de Oriental Adventure. Ik ben nu het italiaanse stuk aan het lezen/vertalen... maar ik ben heel te vreden ... Dit kan een goede concurent worden van Fable en het word toch een SP (RPG) zover ik het begrijp

    /edit

    [​IMG]

    ik heb in de plaatjes een Tsuno kunnen ontdekken ... (een van de images)

    Mogelijk ook een Oni (maar ik vind het meer op een soort lopende Nightmare lijken

    [​IMG]
     
  7. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Jade Empire ligt ten oosten van Amn zeg je net in de newspost op xbw. Als dat zo is (en volgens mij is dat ook zo) word het lijkt mij geen oriental adventure.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm.. dat was een quote van een andere site ... maar Jade Empire is wel degelijk Oriental Adventures (setting) ... als je de in game plaatjes ziet ben je ook overtuigd ;)

    [​IMG]
    zie deze link Oriental Adventures/Rokugan/Oriental Adventures/Jade Empire/Legends of the five rings
     
  9. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat Jade Empire dan in Fae'Run ligt. Kijk, dat het het d20 systeem gebruikt, daar kan ik nog inkomen. Maar Fae'Run is een land van elfs, orcs, goblins en andere Tolkien-like wezens, en dus geen plaats voor Samurais. Maargoed, ik ga wel ff Googlen, missschien dat het me allemaal wat duidelijker word :).
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk niet dat het op het continent va Fae'Run ligt maar op een ander continent (net als bij de Aztecen set) heel lang geleden ... maar hij is een hele tijd als stand alone gebruikt
     
  11. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er na wat googlen achter gekomen dat Jade Empire waarschijnlijk geen enkele connectie heeft met de Forgotten Realms en dus ook niet met Fae 'Run. Het is een op zichzelf staand universum. Persoonlijk vind ik dit wel jammer aangezien de FR me altijd wel lag, en ik niet echt een fan ben van samurai ed. Maargoed, we zullen zien of het wat word :).
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik had het zelfde gevoel (vanaf het moment dat ik mijn results poste ... toen ik nog bij de schrijvende crew behoorde). FR ligt mij ook beter en vond Neverwinter meesterlijk. Maar Torment (op de PC vond ik ook leuk (planescape was ook niet mijn ding), Star Wars KOTOR is verslavend .... dus ik denk dat dit spel mij ook niet teleur gaat stellen ... ik ben helaas geen oriental ...
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :+
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nog meer details

    Klinkt als Fable .... :eek:
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    ja ik snap dat het niet anders kan maar ik vind het wel zwaar klote dat er op dit forum screens niet gepost zouden mogen worden omdat microsoft dat niet wil. ('t was toch onafhankelijk hierzo :confused: )
     
  16. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me vooral tof lijkt is het opbouwen van je eigen trainingsschool, en de verschillende vechtstylen die je kan leren. Fable heeft concurentie! :9

    Hij komt trouwens volgens InsideGamer al eind dit jaar uit. Geloof er alleen vrij weinig van.. :eek:
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Wow heb de scans gevonden en dat ziet er toch wel heel stijlvol uit. Jammer genoeg is me italiaans nogal klote en kan ik het voor geen meter lezen maar wat ik ervan gezien heb zag er toch heel goed uit.
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Kunnen we dan al plaatjes neerzetten? (staan echt overal, bijna dan, op internet)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ziet er wel kewl uit :9
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Komt alleen niet dit jaar uit maar pas volgend jaar.....en dan wel eind volgend jaar.....ziet er wel goed uit
     

Deel Deze Pagina