1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bitcomet probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 11 jan 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan sinds vandaag niet meer tegelijk internetten en gebruik maken van Bitcomet. Zodra ik bitcomet aan heb staan, kan mijn pc geen enkele pagina meer vinden. Weet iemand hier hoe dit te verhelpen is?
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Downloaden gebruikt een groot deel van je bandbreedte. Als je zwaar aan het downloaden bent, dan kan het nog wel eens zijn dat je geen pagina's meer kan bezoeken.
     
  3. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Door een downloadmethode te gebruiken die geen upload nodig heeft (zoals mIRC) Dit had ik ook en daarom gebruik ik ook eigenlijk geen torrents meer, is nl gewoon zwaar irritant
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is het probleem niet. Ik weet dat het dan wat trager gaat, maar dat boeit me eigenlijk niet zo. Mijn explorers (IE en avant), doen het nu echter helemaal niet meer.
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan een maximale upload meegeven in bitcomet. Stel jij hebt een upload van 80 Kb/sec, gebruik dan niet meer dan iets in de richting van 60 KB/sec als je wil internetten.

    Wil je alleen sharen? Geef dan ook niet alle upload vrij, eet je je eigen download mee op. Ga zo'n 10% onder je maximale upload zitten zou ik zo zeggen.
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    misschien moet je anders bittornado proberen, je weet maar nooit.

    Trouwens als je spellen en films wilt dowloaden is "Grabit" ook een goed te gebruiken programma. (kan je dowloaden op schemes punt com).
     
  7. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doe je dat dan hoor ik je denken:{
    hier is de oplossing!
    -start bitcomet op
    -druk op ctrl+P
    -dan staat er globale download en upload snelheid, en ziet die op de desgewenste snelheid!(ik heb dat niet gedaan dus ik zou niet weten hoeveel 'n redelijke snelheid is om nog te kunnen downlaoden)

    download je trouwens ook games?!}:]
     
  8. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    virus misschien ? spyware?

    als je nieuwste films downlaod is dit een tipje :

    bottorrent

    download als het een nieuwe film is soms meer dan 300 kb/sec

    en heel weinig upload ..
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De download snelheid ligt aan je eigen verbinding. Maar ook aan de bron.
    En heel weinig upload? Dat is gewoon funest. Want het merendeel van de Torrent sites werkt met ratio's.
     
  10. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ma maar ik heb telenet en is goed dat ik weinig upload heb..

    ik heb telenet (telemeter dus |:-)

    maar ook slecht ben al een paar keer uitgeschopt van site :D

    terug registreren dan :+
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ OMG, dat is de meest onbegrijpelijke post ooit. Kan je dat nog een keer zeggen in het Nederlands.
     
  12. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb telenet installatie

    telemeter = een icon die laat die hoeveel % je hebt gedownload en geupload

    (allee bij telenet)

    in 1 maand.

    als hij boven de 90 gaat begint de pc fataal te hangen.. (traag dus)

    als je voor de maand hebt betaald gaat hij langzaam omlaag

    begrijpelijk genoeg :+
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nee. Anyway niet uppen is een grote schande op BT , dit ook niet voldoende doen resulteert op de goede sites ook in een ban.

    Anyway Kevf: Probeer µTorrent is :)
     
  14. Celius

    Celius Guest

    Ik gebruik Azureus om .torrent bestanden te downloaden en dat werkt heel goed, maar soms duurt het me iets te lang, terwijl ik een 8mbit verbinding hebt.
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is compleet afhankelijk van de slr (seeder leecher ratio) hoe meer seeders hoe beter de snelheid hoe meer leeches (in vergelijking tot seeders) hoe slechter de snelheid
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het moet toch niks uitmaken welke torrentclient ik heb? Het gaat toch om de server vanwaar ik het aftrek?
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Maakt niet veel uit welke cliënt je gebruikt nee. De ene is wat zuiniger met netwerk verkeer dan de ander.

    Waarom kijk je je instellingen niet na? Als jij ongelimiteerd laat uploaden, eet het programma al je upload op. Dat frustreert elke andere vorm van netwerk (i-net) verkeer. Stel je maximaal door bitcomet te gebruiken upload lager in dan je werkelijke upload en alles werkt weer normaal.

    Torrents werken niet met servers, hoogstens met trackers van de één of andere site...
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Clients maken wel degelijk wat uit. Bij de 1 werkt BC super terwijl de ander geen byte kan uploaden der mee. Waar dit hem precies in zit weet ik niet. Verder zijn de clients allemaal verschillend in wat voor info ze geven en welke functie`s ze bezitten. Ook de configuratie en de effectifiteit daarvan is verschillend.

    Inprinciepe moeten de instelling niet zoveel mogen uitmaken voor het bezoeken van pagina`s. Het gaat hooguit wat langzamer.
     
  19. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zou op de site die waar je de torrents vandaan haalt eens even de FAQs moeten lezen, misschien dat je die een stuk verder helpen!
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het gaat alleen om bleach en nog een torrent van een site waar ik altijd gebruik van maak. Niks nieuws dus. De snelheden zijn verder ook nog eens retetraag.

    Bleach komt echt met maar 5 kb binnen |:-
    (Daytona)
     

Deel Deze Pagina