Bizarre berichten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door L.A., 5 nov 2003.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als je een bizar of grappig berichtje tegenkomt plaats hem dan hier.

Ik las laatst berichtje in de krant dat een vrouw een ongeluk had gehad met een vrachtwagen. Door de klap werd ze zeven meter de lucht in geslingerd, uit de auto, en raakte spanningdraden waardoor ze werd geelectrocuteerd! Toen ze neerkwam werd ze ook nog eens voor de zekerheid overreden door een andere auto....ze heeft het ook niet echt overleeft..

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hmmm zou dit verhaal bizar vinden als zij dit zelf had gepost. Vind de afloop dan ook nogal voor de hand liggend...

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Kan zo het bericht niet posten maar kan 't me wel goed herinneren. Komt uit een uitzending van Ook Dat Nog, waar ze van die foute krantenknipsels laten zien:

Jongen vermoord moeder

"lap tekst"
    Jury heeft de jongen 2 jaar voorwaardelijk gegeven wegens goed gedrag MAAR met de afspraak dat ie niet nog eens zou doen!!!
    "lap tekst"

:+

4. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    lol

ja weet dat dit een lame reactie is maar het is toch lollig of niet
    hahaha

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Hint: als je maffe berichten of wat dan ook wil lezen/zien, moet je exclusief kijken daar is pas veel mafs op...maar dan ook echt maffe dingen..

weet de tekst neit precies enzo maar het belangrijkste

Kind schiet met pistool in klas

Een jongen van rond de 12 jaar heeft een pistool van zijn vader mee genomen naar school en heeft daar op klasgenoten geschoten hij heeft daarmee 2 of 3 kinderen vermoord dacht ik..

dat is tog te bizarre voor woorden..

6. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    exclusief herhaalt al die dingen die super lang geleden zijn gebeurd. en dan dat mens dat het presenteerd gadverdamme. zij kan beter mooi gaan zijn in plaats van presenteren want dat kan ze echt niet.
    maar ff ontopic, dat is inderdaad te gek voor woorden. dan vraag ik me altijd af hoe zo'n kind aan een wapen komt.

7. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Stond een paar maanden geleden in de krant, uit mijn herrinering:

Moeder steekt gamende jongen neer

Een moeder heeft een 15-jarige (dacht ik) Israelische jongen neergestoken, nadat ze al vaak gevraagd had of hij zijn kamer op wou ruimen, zijn huiswerk wou maken en wou komen eten. De jongen ging zo op in zijn spel CounterStrike, dat hij dit negeerde. In een vlaag van woede heeft de vrouw haar kind neergestoken.

...Wat een krachtwijf moet dat wel niet geweest zijn...

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    te ziek voor woorden :{ hoe kun je je eigen kind nou neersteken...of beter....hoe krijg je het in je hoofd om iemand neer te steken blegh !

Zulke mensen moet ze voor eeuwig opsluiten.

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    En die mensen maar blijven beweren dat kinderen teveel gamen, terwijl ze zelf hun eigen kind neersteken :{.

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    De Sierkarper van Antwerpenaar Leo van Aert is gered doordat hij het dier beademde en een hartmassage gaf. De 57-jarige voormalige ambulancechauffeur gaf een feestje in zijn huis toen zijn vrouw merkte dat er iets mis was met de vis. Het beest maakte rare bewegingen en bleef toen doodstil drijven in de vijver achter het huis.

Waarschijnlijk heeft de vis een hartaanval gehad. "Na vijftien minuten begon de vis weer te bewegen en heb ik hem teruggezet in het water", vertelde de man aan de krant De Gazet van Antwerpen. "De vis bleef na een tijdje weer stil liggen. Toen ben ik hem maar gaan beademen." Het heeft allemaal geholpen. De karper leeft nog.

Hoe kom je er op om een vis te gaan beademen 8)

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat was dus een counter strike van die moeder:+, en haar kind heeft straf gehad omdat hij niet luisterde, de doodstraf:{

Zoiets doe je niet, je vermoord sowieso niemand, maar de redenen worden per moord ook steeds triester:{ :mad: . In een ander topic stond ook al dat een man zijn vrouw had gekookt, waar gaat het heen...:{

12. Als die vis me een paar duizend euro had gekost zou ik het ook wel doen denk ik:D

13. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb nog een heeeeeeeel raar bericht. Ik was vorig jaar zomer in Engeland, en daar stond in de Daily Mirror een ontzettend raar verhaal. Ze schreven dat er in Amerika een aantal mensen waren opgepakt. De reden voor de arrestatie was dat ze geprobeerd hadden met het cremeren van mensen diamanten te maken. Ze cremeerden de overleden soms dagenlang achterelkaar en probeerden dmv een chemisch proces er kleine diamantjes van te maken. ZIEK!!! En de nabestaanden dachten dat ze de as van hun overledene terug kregen. DUS NIET! Dit is het raarste bericht wat ik ooit heb gehoord!

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik weet ook nog wel een bericht wat een tijd geleden in de Metro stond. Over een man waarvan zijn lid geamputeerd moest worden. Op de plaats van het 'lid'is toen zijn middelvinger geplaatst. ( kan ook wijsvinger geweest zijn)
    Hij bleek ook nog zijn vingerkootjes gewoon te kunnen gebruiken. Interessante manier lijkt me om iemand de vinger te geven.......

15. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik had zo een boekje en daar stonden superveel domme krantenberichten in. ik zal hem wel ff zoeken en dan de domste posten.:D:D

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Moet je dit zien. ....

Een Chinese spoorwegarbeider is om het leven gekomen toen hij per ongeluk urineerde op een stroomkabel waar 380.000 volt op stond.

De man werd door de kracht van de stroomstoot tien meter hoog de lucht in geslingerd en overleed vrijwel onmiddellijk. Het ongeval gebeurde in het spoorwegstation van Guangzhou, in de Zuid-Chinese provincie Guangdong

Pleeg je ook ff een plasje 8)

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat is behoorlijk 'lullig' zullen we maar zeggen :D

maar tering heej... 380.000 volt... da's geen kattenpis :D

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    achum..

19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4

Lijkt me ook geen lekker gevoel bij je zaakje 8) :p

20. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    net of je dat voelt volgens mij ben je opslag dood. maar als je het voelt lijkt dat me idd niet zo heel lekker. :)

Deel Deze Pagina