Bizarre doch kleurrijke games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 29 aug 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Binnenkort komen er van die spellen uit waar ik toch heel lang naar uit heb zitten kijken, te weten Psychonauts van überheld Tim Schafer en Voodoo Vince. Het lijkt erop dat deze spellen heel erg vervreemdend werken, maar er wel superkleurig uitzien. Het lijkt wel alsof de XboX een nieuwe vorm heeft gevonden, zeker nu ik informatie over The Kore Gang heb gelezen klik

Mijn vragen nu: zijn deze spellen 'XboX Only'? En wat vind je van deze nieuwe..tja...trend? Vind je het goed dat dit soort spellen op de XboX uitkomen of vind je ze meer wat voor de Gamecube?

Ikzelf ben helemaal gek van dit soort spellen, temeer omdat ik me vroeger helemaal suf heb gespeeld aan die Lucasarts adventures. Deze waren ook kleurig en bizar! Soms verwijt ik mezelf wel eens dat ik geen gamecube heb gekocht vanwege enkele hele dikke spellen die erop uitkomen, maar nu deze uitkomen weet ik toch zeker dat ik de goeie console heb.

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet eerlijk gezegd niet of deze spellen xbox only zijn. Geloof het wel maar ja tegenwoordig betekent exclusief toch maar 3 maanden dus veel maakt het niet uit. :)

Persoonlijk vind ik het wel goed dat dit soort spellen uitkomen, het is lang niet altijd mijn smaak maar kwa dat heb ik al genoeg keuze. (fps'en , race, rpg - ok nog geen overvloed aan rpg's) Ik denk dat dit soort spellen alleen maar het spellenaanbod beter gezegd genre aanbod van de xbox verbreedt en dat is altijd wel goed.
    In ieder geval hou ik zeker Voodoo Vince in de smiezen, die lijkt mij erg tof worden.

3. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voodoo Vince is in ieder geval Xbox Only die is van Microsoft. Psychonauts is ook Xbox Exclusief en The Kore Kang komt dan ook op de PC. Maar is wel voor de consoles Xbox Only....

En van deze games vind ik alleen Voodoo Vince eigenlijk interessant. Maar echt op mijn wish list staat die nog niet. Het ziet er wel grappig uit maar het lijkt me nou niet echt super cool om te spelen...

4. tompie

tompie his royal dumbo

Leuk Bevonden:
    0
    misschien minder bizar, maar zeker wel kleurrijk lijkt mij XIII. deze game is compleet anders, en voor zover ik weet is het de eerste xbox-games die striptekeningen als grafische stijl gebruikt. bovendien lijkt ook het verhaal en de gameplay (al is het natuurlijk moeilijk over dat laatste echt iets te zeggen zonder het spel gespeeld te hebben:+ ) op zijn minst ok, dus dit zou wel eens een spel kunnen worden dat mijn voorlopig nog redelijk arme collectie zou kunnen vervoegen.

5. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Man, een game waarbij je jezelf zoveel mogelijk moet verminken om je tegenstander uit te schakelen dat kan bijna niet fout gaan.

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kun je zelf eigenlijk dan dood gaan, als je ze pijn doet doen nl de vijanden zich ook pijn. Maarja, daar zal wel iets voor gevonden zijn. Ik kijk nu het meeste uit naar TCG van Psychonauts heb ik nog nooit gehoord, dus wat voor spel is dat eigenlijk?

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ziet er wel geing uit dat Psychonauts :)

9. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel leuk uit. maar ik heb er een filmke van gezien dat bijop het spel blinx stond en toen vond ik het toch maar niks.
    zo'n spelle moet je meestal zelf hebbe gespeeld om te kunne zien of het goed is

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er al filmpjes online beschikbaar? Ff een beter indruk :)

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Psychonauts en Voodoo Vince zeggen me niets. The Kore Gang lijkt me wel geinig maar ik heb er nog te weinig van gezien om er een redelijk oordeel over te geven.

Maar er is een andere game waar ik al naar uit zag toen de Xbox nog niet uit was: Kameo.

Grabbed By The Ghoulies lijkt mij ook wel fun, maar deze game zal ik hoogstens eens huren (voorlopig).

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Grabbed By The Ghoulies lijkt me wel vet worden, toen ik het filmpje zag, voelde ik gelijk weer de heerlijke Rare gameplay_O_

14. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik denk dat je beter een gamecube had kunnen kopen

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Die heb ik al :p :cool:

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    KAMEO? Wat voor game is dat dan?

17. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    nou eeeh je bent een elfje uhh ik heb deze game niet ecgt gevolgt maar hij is van rare en dan kun je er vanuit gaan dat de game van hoge qualiteit word.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Check de nieuwe screens van Voodoo Vince

hier

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Voodoo Vince - release datum: 17 oktober 2003

20. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alleen wel gelezen dat VV vreselijk kort is. Je kan hem in ongeveer 10 uur uitspelen

Deel Deze Pagina