BlØf oorzaak vermissing Colombiaans meisje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 4 aug 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    www.fok.nl ;

De 14-jarige Lucila Wellens die al bijna een week vermist werd, is weer terecht. De Franse politie trof haar gisteravond lopend aan op de vluchtstrook van de A10 in de buurt van Nantes. Lucila, geadopteerd uit Colombia, werd voor het laatst gesignaleerd in het Toscaanse stadje Lucca, waar ze met haar ouders op vakantie was.

Vermoedelijk was ze op weg naar een Frans vankantievriendje van 24 jaar die ze ontmoet had op een camping in Megève, ten zuiden van Genève. Afgelopen dinsdag, toen de familie was doorgereisd richting Italië, verdween het meisje spoorloos.

De ouders van Lucila hadden al eerder contact gezocht met de 24-jarige Fransman, maar die had haar niet gezien en wist ook van niets. Gisteren luisterden ze naar haar discman. Daar stond een nummer van Bløf op, met teksten als ''Afstand doet er niet toe, liefde overwint alles''. De vader van Lucilla zegt: ''Daar schrokken we wel van. Ik heb die jongen aan de telefoon gehad en gevraagd of hij haar wilde opvangen en gerust wilde stellen, mocht ze bij hem aankloppen''.

Zover is het dus niet gekomen omdat de Franse politie haar eerder onderschept heeft. Gisteravond is ze door de Italiaanse carabinieri naar de camping waar haar ouders staan gebracht.

Muziek is dus nog veel gevaarlijker dan games! Ik ga de muziekundustrie aanpakken, en die Zeeuwse knakkers van BlØf helemaal }:]

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Verwijs direct ook ff naar de pedofielen thread in dit forum: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=30948

Mijn god, een gozer van 24 met een meissie van 14... Blof zet aan tot pedofilie en weglopende kinderen. Opsluiten die gasten (hadden ze al moeten doen want die muziek is al niet om naar huis over te schrijven)

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    nix over bløf, dat jullie provincies nog geen goede bandjes voortbrengen :cool:

maar ag, ik vind het nonsens dat dit voorbeeldje wordt gepost dat mensen met een zwakke geest soms iets doen wat er in de muziek wordt gezegt..

op die manier kan je ook posten: eminem zet miljoenen blanke jongeren om in wannabe negers ^^

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die wou ik eigenlijk voor morgen bewaren :)

Maar t'is niet zozeer een serieus onderwerp, maar dit toont idd aan dat er gewoon mensen zijn die sneller zijn 'gemanipuleerd' door bepaalde dingen. In sommige gevallen ernstig door games, in dit geval door een van de meest onschuldige bands die er bestaat.

5. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    like the Marlin Manson incident then?

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    haha ok :) , ik was al bang dat onze zure zeeuwse band weer de volle laag kreeg :cool:

maar ff dan ontopic, het lijkt wel alsof het aantal makkelijke beinvloedbare mensen tegenwoordig snel stijgt.. op alle leeftijden..

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De mensen verwennen/bemoederen/... zich zelf/hun kinderen/hun ouders/hun vrienden meer en meer en door dat wordt de mens mentaal 'zwakker' imho.

Het nadeel van het beïnvloed worden door liedjes is dat ze bijna geen sporen nalaten, bij de beïnvloeding van games moet je meestal de lijken volgen (wel wat overdreven maar toch...).

8. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net die documentaire gezien (bowling 4 columbine) en dat was echt lachen ,als je al die mensen achtereen hoorde zeggen : "marlin manson" :D kheb me een breuk gelachen

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

PASCAL van blof woont vlakbij me school
    Hij woont in een soort lelijke villa
    en hij heeft 2 mercedessen volgens mij.
    ik zal wel is een keer paar foto's maken

}:]

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik neem aan dat jouw probleem is dat je gewoon iets zoekt om blof op af te zeiken ofzow, ikzelf vind het zeker geen slechte muziek (en ik ben geen zeeuw :p ), maar het is natuurlijk onzin dat het puur door Blof komt.

Ze miste hem misschien net niet genoeg om te vertrekken zonder de muziek van Blof, maar zoals wij weten kan muziek in kleine mate aanzetten tot daden...

Het is net als met computerspellen.
    Die gast in Duitsland die iedereen neerknalde op zijn school omdat hij Counterstrike speelde, was nog net niet fokked up genoeg om iedereen neer te maaien, maar door dat ene potje Counterstrike verwisselde hij fictie even met de realiteit en greep hij daadwerkelijk naar het geweer...

i made my point, neem ik aan.. :cool:

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ho eventjes.... het is niet de muziek, film, boek of computergame die iemand dus bewust aanzet tot iets. De persoon zelf bepaald om tot een bepaalde actie over te gaan. Dat die persoon dan een bepaald iets uit een muzieknummer, boek, film of computergame haalt als uiteindelijke aanzet tot een daad is niet meer dan een toevalligheid, die de persoon er zelf uit haalt.

p.s. Don't f*ck met onze Zeeuwse trots Blof. :cool:

Laatst bewerkt: 4 aug 2003
  12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat is dus precies wat ik wilde zeggen *) dit is beter geformuleerd

13. Alekzz

Alekzz ForZa JuVe

Leuk Bevonden:
    0
    Niks tegen Zeeuwen euj! :D

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom Blof? Het meisje heeft het toch zelf gedaan? Haar ouders zouden beter op haar moeten passen. Een vriendje van 24, het leeftijdsverschil is 10 jaar... Ookal is het pure liefde van haar kant.

Maar waar het op neerkomt:
    De thread titel zegt dat Blof schuldig is aan het weglopen van het meisje. Als ik dalijk zeg dat liefde pas liefde is als je twee mensen vermoord om je vriendje te laten leven, en iemand doet het, wordt ik dan in de cel gezet voor dubbele moord of voor aansporing tot moord?

srry als het een beetje onduidelijk is, ik kom niet zo goed uit mn woorden.

15. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

WouteR gaan wij samen naar pascal :p

16. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Colombiaans meisje op zoek naar haar Franse vriend met Nederlandstalige Blof op |:- schiet mij maar lek

17. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    "Lucila, geadopteerd uit Colombia"

Eerst lezen :{

Deel Deze Pagina