[PC] Black and White 2

Discussie in 'Games' gestart door Franko, 4 okt 2005.

1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ol geloof niet dat hier al een thread van is en hij komt toch zeer binnenkort uit *) 7 oktober

wie gaat hem nog meer halen en wat verwacht je ervan?

ik heb hem al gereserveerd _O_

Will you be an evil or benevolent deity?

That's the choice you must make upon returning to a warring land in Black & White 2. Like its wildly successful predecessor, Black & White, the sequel is all about moral choices.

The land, however, has transformed itself. The inhabitants of this breathtaking 3D world have lost their innocence and developed new weapons and technology. As you enter this warring world, will you make tribes coexist peacefully; encouraging villages and towns to grow into sprawling metropolises, or prompt them to inflict their will upon others by, creating and commanding large armies that seek to dominate and conquer?

Creatures in the game have grown too. They can learn strategies, master new abilities and skills, lead armies into battle and be your ultimate unit. Black & White 2 includes other new elements, such as improved graphics and miracle effects such as rivers of fire and earthquakes that yield massive destruction.

Every choice you make will have an impact. Each action and inactions prompts obvious changes to buildings, flora and fauna, all morphing to reflect your personality.

SYSTEM REQUIREMENTS:

* OS - Windows 2000/XP
    * Processor - Intel Pentium 4 or equivalent 1.6 GHz
    * Memory - 512MB RAM
    * Hard Drive - 3.5GB
    * DVD-ROM - 8 SPEED (PC CD-ROM version also available in USA)
    * Video Card - 64MB with 1.1 Pixel Shader*
    * Sound Card - DirectX 9.0c compatible
    * DirectX - Version 9.0c
    * Input - Keyboard, mouse

Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, 7 oktober al?

Lijkt me een heerlijk spel, B&W1 heb ik helemaal grijs gespeeld. Daarbij ben ik wel weer toe aan iets in dit genre. Hoogstwaarschijnlijk dat ik deze aan ga schaffen.

3. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ign gaf het spel een 8,8 en eurogamer ( ? ) gaf het spel een 6,6 aldus gamerankings.com

Ik wacht nog wat meer recenties af, aangezien BW1 het toch niet helemaal was. Maar in eerste instantie spreekt de game me cker aan. Ik hoop dat het toch echt een grote verbetering is ten opzichte van BW1

4. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    mwah, als ik op de recensie van eurogamer af ga (en die hebben het meestal bij het rechte eind vind ik), laat ik deze maar zitten

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    het is een appart spel.. je moet er van houden.. maar het is nu anders dan de oude versie er zit nu ook veel RTS in

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er inderdaad van houden. Mij lijkt het een leuk spelletje. Ik ga denk ik eerst FEAR/QUAKE IV halen.
    Ook komt de uitbreiding van BF2 nog. Age of Empires 3 valt me zwaar tegen.
    Darth Nielz: Je moet niet alleen op recensies afgaan he ;). Er moet eigenlijk eerst een demo komen (of downloaden, maar dat zeg ik maar niet ;)).

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me een erg toffe game, maar wacht er nog wel even mee.
    Heb het al druk zat voor nog een game (topper). :)

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja het word wel druk... dit is mijn laatste game die ik koop want de nieuwe xbox 360 komt er natuurlijk aan

maar deze moet ik hebben:)

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde dat EA weer lekker aant fucken is.. Uk/Ireland 07/10

de rest 14/10:mad:

algemene EA boycot om het ze af te leren?

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, veel effect heeft het ongetwijfeld niet op zo een gigant.
    Snap echter niet waarom ze de rest een week zouden laten wachten.
    Lijkt me niet dat ze kijken hoe het daar verkoopt, voordat ze voor de overige landen een hoop exemplaren gaan drukken/vertalen etc. Dat gehele proces zou toch al grotendeels vast moeten staan.

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn productie problemen ofzo

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt veel vertrouwen meer in Molyneux. Ik laat deze game links liggen.

13. Dieter

Dieter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verschoven naar 14 oktober

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn nog twijfels over... de ene site zegt nog 7 oktober de andere beweerd 14.. zal wel de 14 e worden maar zeker is het niet...

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan een voor mij heel belangrijke vraag ; is dit een PC Exclusive of komt ie ook nog naar een console ? :)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dacht er een tijd terug berichten over gelezen hebben dat ie naar consoles/handhelds (ds) kwam, maar daar hoor ik de laatste tijd ook niets meer over.

17. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Het ziet er prachtig uit, een tof concept! Maar ik denk dat ik nog even de reviews ga afwachten...

18. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja de oude B&W kwam naar de dreamcast( geloof ik) .. maar dat was eeen grote flop. denk dat deze op de pc blijft

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op Gamerankings krijgt dit spel wel erg lage cijfers. Is ie dan zo minder dan men verwachte? Ben er best benieuwd naar, al is het geen spel voor mij.
    Heeft iemand het spel btw al gespeeld?

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dacht dat er ook een demo van was, of vergis ik me met een andere game?

Deel Deze Pagina